هشدار مقام بلندپایه سپاه به دشمنان: در هیچ جنگی غافلگیر نمی‌شویم /در اقصی نقاط منطقه زیر نظرتان داریم

هشدار مقام بلندپایه سپاه به دشمنان: در هیچ جنگی غافلگیر نمی‌شویم /در اقصی نقاط منطقه زیر نظرتان داریم

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در هیچ جنگی غافلگیر نمی‌شویم و دشمن را در اقصی‌نقاط منطقه زیر نظر داریم.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا عصر امروز (یکشنبه) با حضور سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه جمعی از فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری در آمفی‌تئاتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان تبریز برگزار شد.

سردار پاکپور در این مراسم به رشادت‌های رزمندگان در برهه‌های حساس اشاره و عنوان کرد: در هیچ جنگی غافلگیر نمی‌شویم و دشمن را در اقصی نقاط منطقه زیر نظر داریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: چنانچه امنیت کشور مورد خطر قرار گیرد، بلافاصله پیشگیری می‌کنیم.

سردار پاکپور همچنین با اشاره به توانمندی‌های قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: قرارگاه عاشورا و رده‌های زیرمجموعه آن در برخورد با دشمنان و عوامل آنان، با صلابت ایستاده و از کارنامه بسیار درخشانی برخوردار است.

27215

پست بعدی

ابلاغ آخرین قوانین توسط دولت روحانی

ی آگوست 1 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت: با امضای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، آیین‌نامه اجرایی قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه‌های پرستاری ابلاغ شد. هیات وزیران در جلسه مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰، به استناد تبصره (۲) ماده واحده قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه‌های پرستاری، آیین‌نامه اجرایی این قانون را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000