فروش ۴ میلیاردی «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» در روز اول

 فروش ۴ میلیاردی «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» در روز اول

با گذشت یک روز از اجرای طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰»، ٧٠ هزار و ٩۶ نسخه کتاب به ارزش ۴٠ میلیارد و ٣۵ میلیون و ۵۳۶هزار و ۲۵۳ ریال به فروش رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» از روز گذشته، شنبه (نهم مردادماه ۱۴۰۰) با مشارکت ٩۶۴ کتابفروشی از سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است و تا پانزدهم مراد ماه به کار خود ادامه خواهد داد.

در این طرح از مجموع ۹۶۴ کتابفروشی عضو طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰»، ٧٣٢ کتابفروشی در مراکز استان‌ها و ٢٣٢ کتابفروشی در شهرستان‌ها حضور دارند و کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰ درصدی عرضه می‌کنند.

هجدهمین دوره از طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها(طرح‌های فصلی فروش کتاب) با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار همراه است؛ بر همین اساس نیز سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح‌های پیشین ۲۰۰ هزارتومان بود در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان افزایش یافت.

۵۸۵۸

پست بعدی

تازه‌ترین خبر از وضعیت ارشا اقدسی/ با دستور پزشک به خواب مصنوعی رفته

ی آگوست 1 , 2021
ایسنا نوشت: ارشا اقدسی، بازیگر و بدلکار که به تازگی دچار حادثه‌ای سنگین شده، فردا (دوشنبه ۱۱ مرداد ماه) تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. مهنوش مرادی، یکی از اعضای تیم ارشا اقدسی با اعلام این خبر گفت: ایشان به صلاحدید پزشک درمانگر خود با دارو به خواب مصنوعی رفته است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000