معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: حتی در اتاق عمل بیمار کرونایی خوابانده‌ایم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: حتی در اتاق عمل بیمار کرونایی خوابانده‌ایم

ایرنا نوشت: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از وضعیت فوق بحرانی کرونا در استان خبر داد و گفت: بیماران کرونایی در فهرست انتظار قرار گرفته‌اند و باید اتاق عمل و راهروی بیمارستان‌های استان را هم به بخش بستری تبدیل کنیم.

دکتر بهروز کلیدری، ظهر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: امروز وضعیت استان آنقدر حاد شده است که باید یک بیمار از بیمارستان کرونایی مرخص و بیمار دیگر جایگزین او شود.

وی تاکید کرد: اگر محدودیت‌ها اجرا نشود و روند بیماری به همین منوال ادامه یابد بطور قطع باید منتظر بیماران بر زمین مانده پشت درِ بیمارستان‌ها باشیم.

کلیدری ادامه داد: با افزودن اتاق‌های عمل و راهروی بیمارستان الزهرا، تعداد تخت‌های بستری در این مرکز به ۸۵۰ و در بیمارستان امین به ۶۰ تخت می‌رسد.

وی یادآو شد: تا چند ماه گذشته بیشترین میزان مرگ و میر را در افراد بالای ۷۰ تا ۸۰ سال داشتیم اما امروز غالب مرگ و میرها در سنین ۴۰ تا ۶۰ ساله هاست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه امروز به نقطه شکنندگی ساختار درمان رسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: پیشتر درخواست قرنطینه کامل داده شد اما با آن موافقت نکردند و ما امروز باردیگر این درخواست را از متولیان امر داریم.

دکتر کلیدری هشدار داد: در صورت موافقت نکردن با تعطیلی کامل اصفهان، بطور قطع آسیب جدی بر پیکره شهر وارد می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین با اشاره به کمبود پرستار اعلام کرد: نیاز جدی به ۲۵۰ پرستار داریم که با استفاده از توان بیمارستان‌های کوچک توانستیم کمبود یکصد پرستار را جبران کنیم.

۴۷۲۳۱

پست بعدی

جریان اصلاحات نفوذی دارد؟ /اما و اگرها بر سر حیات جبهه اصلاح‌طلبان

ش جولای 31 , 2021
فرج کمیجانی رییس‌ دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بر این باور است که نقطه قوت اصلاح‌طلبان، اندیشیدن به کشور ایران، توسعه ایران و خدمت به مردم ایران در سطح کلان است و اختلاف نظرات سطحی و کوچک نمی‌تواند مانع انسجام و وحدت آنها شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتخابات تمام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000