تخفیف تابستانی خرید کتاب از فردا آغاز می‌شود

تخفیف تابستانی خرید کتاب از فردا آغاز می‌شود

علاقه‌مندان به مطالعه، می‌توانند در قالب طرح تابستانه کتاب، تا سقف ۳۰۰ هزار تومان و با تخفیف ۲۰ درصدی، دست به خرید بزنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» از شنبه، ۹ مرداد، با مشارکت ۹۵۸ کتابفروشی از سراسر کشور کار خود را آغاز می‌کند.

هجدهمین دوره از طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار همراه است؛ بر همین اساس نیز سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح‌های پیشین ۲۰۰ هزار تومان بود، در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان افزایش یافت.

در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰»، خریداران می‌توانند از ۹ تا ۱۵ مرداد با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح‌، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند.

از مجموع ۹۵۸ کتابفروشی عضو طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰»، ۱۵۷ کتابفروشی در استان تهران و ۸۰۱ کتابفروشی در سایر استان‌ها هستند.

اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

۵۷۵۷

پست بعدی

انتقاد تند علم الهدی از سهم خواهی ها از کابینه رئیسی؛ همه افرادی که در ستاد انتخاباتی بودند که نمی توانند منصب بگیرند /انتقام جویی نکنید

ج جولای 30 , 2021
تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مطالبات از دولت جدید نباید «انتقام‌جویانه» و «سهم‌خواهانه» باشد و باید با رویکرد جهادی صورت بگیرد. حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: موضوع بحث ما در ارتباط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000