واکنش شورای نگهبان به ادعای آقاتهرانی درباره موافقت این شورا با طرح ضداینترنت

واکنش شورای نگهبان به ادعای آقاتهرانی درباره موافقت این شورا با طرح ضداینترنت

ایسنا نوشت: سخنگوی شورای نگهبان گفت که هیچگونه هماهنگی پیشینی درباره مصوبات با شورای نگهبان معنا ندارد زیرا اساسا معلوم نیست تا لحظه آخر چه چیزی در مجلس تصویب خواهد شد.

هادی طحان نظیف در توییتی در پاسخ به کاربری که گفته بود «آقاتهرانی خبر از هماهنگی لازم برای تصویب طرح صیانت در شورای نگهبان داده و مشکلی برای تایید این طرح به شکل فعلی نیست»، نوشت:

«هیچگونه هماهنگی پیشینی درباره مصوبات با شورای نگهبان معنا ندارد زیرا اساسا معلوم نیست تا لحظه آخر چه چیزی در مجلس تصویب خواهد شد. تا زمانی که متن کامل و نهایی مصوبه از سوی مجلس شورای اسلامی برای شورای نگهبان ارسال نشود، نمی‌توان درباره تایید یا رد آن اظهار نظر کرد».

2727

پست بعدی

راه ساده‌ای برای داشتن عمر ۱۱۰ ساله

ج جولای 30 , 2021
ایسنا به نقل از CNBC نوشت: داشتن سه ‌دوستِ صمیمی، مسواک‌زدن و چرت روزانه شما را صد ساله می‌کند. «پژوهشگران دانشگاه واشنگتن با استفاده از مدل‌سازی ریاضیاتی پیش‌بینی کرده‌اند که در میان سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۱۰۰ تعداد افرادی که ۱۰۰‌ سال و بیشتر عمر می‌کنند، افزایش می‌یابد که نشان می‌دهد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000