حق بیمه کسری از ماه چگونه پرداخت می‌شود؟

حق بیمه کسری از ماه چگونه پرداخت می‌شود؟

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی درباره چگونگی پرداخت حق بیمه کسری از ماه توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شکوری درباره چگونگی پرداخت حق بیمه کسری از ماه اظهار داشت: برخی افراد بنا به ماهیت شغلی، شغل نیمه وقت دارند. به عنوان مثال در مطب پزشکان و برخی معلمان حق‌التدریس که چند روز در ماه کار می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه از سال گذشته مصوبه‌ای اخذ شد که این افراد می‌توانند کسری آن ایام را به صورت اختیاری بپردازند. این خدمت هم در سامانه خدمات غیرحضوری قابل دریافت است.

حق بیمه کسری از ماه چگونه پرداخت می‌شود؟

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی تصریح کرد: زمان ثبت درخواست و مهلت پرداخت حق بیمه کسری از ماه که این حق بیمه دو مرتبه در سال، شش ماه اول و شش ماه دوم سال پرداخت می‌شود. برای پرداخت حق بیمه ۶ ماه اول سال از آذر تا بهمن همان سال مهلت تعیین شده و برای پرداخت حق بیمه ۶ ماه دوم سال، از خرداد تا مرداد سال بعد مهلت هست.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

۳۰۳ فوتی جدید کرونا در کشور/ آمار مبتلایان روزانه از ۳۳ هزار نفر گذشت

چ جولای 28 , 2021
ایسنا نوشت: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۳۳هزار و ۸۱۷ ابتلای جدید کووید ۱۹ شناسایی شد و متاسفانه ۳۰۳ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۸ میلیون و ۸۴۸ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000