شرط آمریکا برای اضافه کردن یک جمله در برجام به روایت رهبر انقلاب /آمریکایی ها تحریم‌ها را برنداشتند و برنمی‌دارند

 شرط آمریکا برای اضافه کردن یک جمله در برجام به روایت رهبر انقلاب /آمریکایی ها تحریم‌ها را برنداشتند و برنمی‌دارند

رهبر انقلاب فرمودند: آمریکا هیچ ابایی از نقض قول و تعهدات خود ندارد همان‌طور که یکبار توافق را نقض کردند و کاملاً هم بی‌هزینه بود.

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب، صبح امروز در آخرین دیدار دولت دوازدهم با ایشان، فرمودند: آمریکایی‌ها در زبان و وعده می‌گویند تحریم‌ها را بر می‌داریم اما تحریم‌ها را برنداشتند و برنمی‌دارند. ضمن آنکه شرط هم می‌گذارند و می‌گویند که باید در همین توافق جمله‌ای بگنجانید که بعداً درباره برخی موضوعات صحبت شود و گرنه توافقی نخواهیم داشت.

ایشان ادامه دادند: آنها می‌خواهند با گذاشتن این جمله، بهانه‌ای برای دخالت‌های بعدی خود درباره اصل برجام و مسائل موشکی و منطقه‌ای فراهم کنند و اگر ایران حاضر به بحث درباره آنها نشود بگویند توافق را نقض کرده‌اید و توافق، بی‌توافق.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> رهبر انقلاب:‌ آمریکایی ها تحریم‌ها را برنداشتند و برنمی‌دارند

رهبر انقلاب فرمودند: آمریکایی‌ها کاملاً ناجوانمردانه و خباثت آلود برخورد می کنند، هیچ ابایی از نقض قول و تعهدات خود ندارد همان‌طور که یکبار توافق را نقض کردند و کاملاً هم بی‌هزینه بود. اکنون هم که به آمریکایی‌ها گفته می‌شود، تضمین دهید که توافق را در آینده نقض نخواهید کرد، می گویند تضمین نمی‌دهیم.

ایشان بیان کردند: این یک تجربه بسیار مهم برای دولت و دولتمردان آینده و همچنین برای همه فعالان در صحنه سیاسی است. البته این تجربه همواره از اول انقلاب وجود داشته اما در این دولت بیشتر از گذشته بوده است.

27215

پست بعدی

حق بیمه کسری از ماه چگونه پرداخت می‌شود؟

چ جولای 28 , 2021
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی درباره چگونگی پرداخت حق بیمه کسری از ماه توضیح داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شکوری درباره چگونگی پرداخت حق بیمه کسری از ماه اظهار داشت: برخی افراد بنا به ماهیت شغلی، شغل نیمه وقت دارند. به عنوان مثال در مطب پزشکان و برخی معلمان حق‌التدریس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000