امیر مشهدی‌عباس از کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استعفا داد

امیر مشهدی‌عباس از کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استعفا داد

امیر مشهدی‌عباس، مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان، استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر مشهدی‌عباس که طی بیش از ۲ سال گذشته به عنوان مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان فعالیت می‌کرد، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از استعفا از این سِمَت خبر داد.

مشهدی‌عباس که ۱۵ تیر سال جاری به عنوان دبیر بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان منصوب شد، نوشته است: «امروز به لطف خدا مسئولیتم تمام و با استعفای بنده موافقت شد. نمی‌خواهم بر آن‌چه که در این دو سال و شش ماه با تمام شرایط دشوار اما به همراهی همکارانم در اداره‌کل سینمایی و تئاتر رقم زدیم بر خویش ببالم که هر کسی با کانون آشنا باشد عملکردش را می‌داند.

فقط ترجیح می‌دهم وقتی در جایگاهی هستم که کاری بیش از توانم از من برنمی‌آید ترک جایگاه کنم و به دیگرانی بلکه شایسته‌تر بسپارم. شرمنده‌ام که در این مدت خجالت‌زده دوستان و هنرمندان کودک‌ونوجوان شدم. هم محدوده اختیارات من و هم مشکلات مالی کانون اجازه نداد از هنرشان بیش از پیش حمایت کنیم. امیدوارم همه عزیزان به بزرگی خویش بنده را ببخشایند. البته من همیشه عضوی از کانون باقی می‌مانم و اما برای اداره‌کل سینمایی و تئاتر کانون، ساحلی آرام آرزومندم. باز خدا را شاکرم که در دورانی که لیاقت خدمت داشتم، افتخارات زیادی برای کانون رقم خورد. سعادتی بود دو سال و اندی در جایگاه بزرگانی چون کیارستمی‌ها تکیه‌زدن و خدمت‌کردن… از آنان گذشت و از ما هم می‌گذرد.»

او این متن را با شعری از سیف فرغانی پایان داده و نوشته است:

«زین کاروانسرای بسی کاروان گذشت

ناچار کاروان شما نیز بگذرد

بیش از دو روز بود از آن دگر کسان

بعد از دو روز از آن شما نیز بگذرد

در باغ دولت دگران بود مدتی

این گل، ز گلستان شما نیز بگذرد»

۵۸۲۵۹

پست بعدی

ترجمه کتیبه نصب شده در دیدار هیئت دولت دوازدهم با رهبر انقلاب

چ جولای 28 , 2021
ترجمه کتیبه نصب شده در حسینیه امام خمینی در آخرین دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت دوازدهم با رهبر انقلاب را در ادامه می خوانید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت وزیران در آخرین روزهای فعالیت دولت دوازدهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000