شناور پوتین در اختیار مقام بلندپایه ارتش ایران

شناور پوتین در اختیار مقام بلندپایه ارتش ایران

ایسنا نوشت:وزارت دفاع روسیه در اقدامی معنادار، شناور اختصاصی ولادیمیر پوتین را در اختیار امیردریادار خانزادی و هیات همراهش قرار داد.

شناوری که ولادیمیر پوتین در روز برگزاری رژه دریایی روسیه سوار بر آن، از یگان‌های دریایی سان دید، به فاصله کوتاهی در اختیار امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و هیئت همراهش قرار گرفت، تا برای دیدار با دلاورمردان مستقر در ناوبندر مکران، خود را به خلیج فنلاند و ۳۵ مایلی بندر سن پترزبورگ برسانند.

به دلیل عمق کم کانال آبی محل برگزاری رژه بزرگ دریایی روسیه و بزرگی بدنه ناوبندر مکران، این شناور عظیم با توقف در ۳۵ مایلی بندر سن پترزبورگ، از همانجا به رژه دریایی ملحق شد.

امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش که با همراهی کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه، معاونان راهبردی، آموزش و وابسته نظامی ایران در روسیه، دیداری صمیمی با نیروهای مستقر در ناوبندر مکران داشت، این حضور اقتدار آفرین و تاریخی را افتخاری برای ایران اسلامی برشمرد.

دریادار خانزادی ضمن تشریح دستاوردهای حضور تاریخی نیروی دریایی کشورمان در اقیانوس اطلس و خلیج فنلاند گفت: پیام اصلی این حضور افتخارآمیز، نشان دادن اقتدار، توانمندی و خوداتکایی بود.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه نیز که امیردریادار خانزادی و هیات بلندپایه نیروی دریایی کشورمان را در مراسم رژه دریایی و دیدارها و ملاقات‌ها همراهی می‌کرد، گفت: دنیای کنونی نیازمند قدرت‌سازی است، به این معنا که اگر کشوری قدرت نداشته باشد، در جهان امروز آن کشور را به حساب نخواهند آورد.
2727

پست بعدی

رئیسی؛ دولت و مجلس باید به اولویت‌ها توجه داشته باشند /من به آینده کشور بسیار امیدوارم

س جولای 27 , 2021
نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور منتخب بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس برگزار شد. به گزاش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور منتخب بعد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000