واکسیناسیون دیابتی‌ها کی شروع می‌شود؟/ در آبان فوتی‌های کرونا به زیر ۵۰ می‌رسد

واکسیناسیون دیابتی‌ها کی شروع می‌شود؟/ در آبان فوتی‌های کرونا به زیر ۵۰ می‌رسد

ایلنا نوشت: سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: اگر واکسیناسیون را انجام بدهیم در آبان ماه قطعا میزان مرگ و میر بسیار کم خواهد شد و زیر ۵۰ نفر می‌رسد.

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به اولویت‌های بعدی واکسیناسیون کرونا، بیان کرد: واکسیناسیون کرونا را روز پنجشنبه مصادف با عید غدیر برای گروه‌های معلمان، شاغلان سیستم حمل و نقل از جمله تاکسی‌داران، خبرنگاران و زندانی‌ها به‌طور همزمان شروع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین برای ۵۰۰ هزار نفر از بیماران دیابتی که انسولین تزریق می‌کنند، واکسیناسیون انجام می‌شود و از هفته آینده برنامه خود را شروع می‌کنیم. مجموع افراد دارای دیابت و گیرنده انسولین بالغ بر حدود چهار میلیون نفر است که با احتساب ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر افراد بالای ۵۰ سال ما در زمره گروه‌های بسیار پرخطر ما هستند و بیشتر مرگ و میر در همین گروه است.

رئیسی افزود: بنابراین اگر این واکسیناسیون را انجام بدهیم در آبان ماه قطعا میزان مرگ و میر بسیار کم خواهد شد و زیر ۵۰ نفر می‌رسد.

۴۷۲۳۷

پست بعدی

باز کردن راه اکران سینماها با «دینامیت»

س جولای 27 , 2021
ایرنا نوشت: دبیر شورای صنفی نمایش، گفت: «با توجه به استقبال از فیلم «دینامیت»، حالا ۹ فیلم پرمخاطب برای ورود به چرخه اکران عمومی آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.» مرتضی شایسته با اشاره به این‌که از روز گذشته، سینماها فعالیت خود را از سر گرفته‌اند، اظهار داشت: «با توجه به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000