حملات وزیر خارجه احمدی نژاد به ظریف و عراقچی/کار اول دولت رئیسی لغو تحریم ها باشد

حملات وزیر خارجه احمدی نژاد به ظریف و عراقچی/کار اول دولت رئیسی لغو تحریم ها باشد

فارس نوشت: وزیر اسبق امور خارجه تاکید کرد: کار اول وزارت خارجه دولت جدید باید لغو تحریم ها باشد و کار دوم یارگیری، باشگاه تحریمی ها در این راستاست.

منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه در « نشست راهبرد دولت انقلابی در مواجهه با دولت تروریست آمریکا » که به همت بسیج دانشجویی در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد؛ گفت: «نه» رئیسی در نشست خبری به معنای نفی مطلق مذاکره نیست، کاندیدایی که می گوید با رئیس جمهور امریکا ملاقات می کنم از الان قافیه را باخته است.

متکی تاکید کرد: کار اول وزارت خارجه دولت جدید باید لغو تحریم ها باشد و کار دوم یارگیری، باشگاه تحریمی ها در این راستاست.

وی با بیان اینکه پرونده جنایات آمریکا علیه ایران قطور است، افزود: ما حالاحالاها چیزی به عنوان رابطه با آمریکا نداریم.مذاکره همزاد و ابزار دیپلماسی است. اساس مذاکره است مگر با دولتی که از اساس با او مشکل داریم.

حملات وزیر خارجه احمدی نژاد به ظریف و عراقچی/کار اول دولت رئیسی لغو تحریم ها باشد

وزیر اسبق خارجه گفت: باید دلایل جدیدی به وجود آید تامذاکره مجدد صورت گیرد و این بستگی به اقدام عملی آمریکا دارد.

وی با بیان اینکه تحریم های برجام از زمان اوباما ایجاد شد، اظهار داشت: عراقچی، تخت روانچی و ظریف روی هم بیش از ۱۰۰ سال سابقه مذاکره و سیاست خارجی دارند، مشکل از سابقه نیست، نگاه است.

متکی گفت: سیاست خارجی رئیسی جنگ با دنیا نیست، برخلاف تبلیغاتی که اصلاح طلبان می کنند.

27215

پست بعدی

محمد مهاجری: فعلا همه دنبال نخود سیاهیم /عامل درز دادن فایل صوتی ظریف مشخص شد؟

د جولای 26 , 2021
محمد مهاجری در یادداشتی نوشت: اگر عامل درز دادن فایل صوتی ظریف و اتفاقات مشابه اعلام شده، سوءاستفاده کنندگان وقایع خوزستان هم مشخص می شوند! به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت: وزیر کشور در جلسه دیروز هیات دولت گفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000