سیدجواد هاشمی: همه ما به خوزستان بدهکاریم

سیدجواد هاشمی: همه ما به خوزستان بدهکاریم

فارس نوشت: سیدجواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است: مشکل خوزستانی‌ها باید به صورت زیربنایی حل شود و اگر این کار را نکنیم، ظلم به مردم خوزستان است.

سیدجواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران با اشاره به مشکلات اخیر خوزستان و کم‌آبی در این استان گفت: مردم خوزستان سال‌هاست که در اضطرار و نگرانی و شرایط سخت کم‌آبی هستند. این در حالی است که گنجینه‌های بی‌بدیل کشور ما و فرش قیمتی ثروت ایران یعنی «نفت» زیر پای خوزستانی‌ها پهن است اما خودشان بهره کافی از آن نبرده‌اند.

این بازیگر فیلم‌های دفاع مقدسی تصریح کرد: قطعاً همه ما مردم ایران به خطه خوزستان بدهکاریم، چرا که این سرزمین با مقاومتش برای ما در هشت سال دفاع مقدس آبروداری و تاریخ سازی کرد و مردان مرد و زنان بزرگی در ایام دفاع مقدس، ایستادگی و برای ایران سینه سپر کردند.

هاشمی افزود: به زعم بنده، حتی بعد از جنگ هشت ساله، خوزستان می‌توانست خیلی بهتر از این بازسازی شود و اتفاقات شگرفی در آن رخ دهد. امروز حق خوزستانی‌ها این نیست که در شرایط دشوار قرار گیرند و هر چقدر بابت کاستی‌ها ناراحت باشند، حق دارند.

این بازیگر سینما و تلویزیون، کمبودها در خوزستان را غم انگیز توصیف و تأکید کرد: فکر می‌کنم نه تنها دولت و حاکمیت، بلکه همه مردم باید تلاش کنند تا خوزستان به آنچه شایسته آن است، برسد.

هاشمی در پایان سخنان خود، آبرسانی به خوزستان با تانکرهای آب را ناکافی دانست و اظهار داشت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده هنر ایران انتظار دارم که مشکل خوزستانی‌ها به صورت زیربنایی حل شود و اگر این کار را نکنیم، ظلم به مردم خوزستان است.

۵۸۵۸

پست بعدی

حملات تند احمد خاتمی به روحانی و مذاکره‌کنندگان

ی جولای 25 , 2021
تسنیم نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: مذاکره‌کنندگان از فرهنگ عاشورایی فاصله گرفتند و راهکار حل مشکلات را مذاکره با آمریکا می‌دانستند ولی همگان دیدیم که ذلت‌پذیری آنان برای کشور جواب نداد. سید احمد خاتمی شامگاه شنبه در یادواره شهدای طلاب شهرستان ابهر ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000