پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درپی فوت رئیس اداره عقیدتی سیاسی

پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درپی فوت رئیس اداره عقیدتی سیاسی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حجت الاسلام والمسلمین نمازی،سراسر عمر بابرکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) سپری کرد.

به گزارش خبرگزارس خبرآنلاین به نقل از دفاع‌پرس، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون
کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

خانواده محترم مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی

سلام علیکم.

خبر ارتحال روحانی وارسته، مجاهد و پارسا حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح موجب تأثر و تأسف عمیق گردید.

آن روحانی بزرگوار سراسر عمر بابرکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) سپری کرد و بی‌شک خدمت خالصانه و همت والای آن عزیز برای همیشه در دفتر خاطرات ثبت و ضبط و برای آن بزرگوار باقی‌الصالحات خواهد ماند.

اینجانب فقدان آن روحانی فداکار و مخلص را خدمت خانواده محترم، همکاران و ارادتمندان آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای وی غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مصیبت‌دیدگان و بازماندگان محترم، صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌کنم.

27217

پست بعدی

تصویری هشداردهنده و کنایه‌آمیز درباره گرمایش جهانی

ش جولای 24 , 2021
ایسنا نوشت: هفته نامه اکونومیست امروز طرحی از دو پنگوئن را منتشر کرده و درباره خطر گرمایش زمین هشدار داده است. آلبرت کوچویی – گوینده پیشکسوت – که هر روز مهمترین اخبار روزنامه‌های جهان را روایت می‌کند به مطلب بالا اشاره کرده و در ادامه نیز آورده است: روی جلد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000