«کمو شیمیایی»، روایتی از زندگی یک جانباز

«کمو شیمیایی»، روایتی از زندگی یک جانباز

مهر نوشت: مستند «کمو شیمیایی» با محوریت جانبازان شیمیایی پس از فیلمبرداری در شیراز به تهران رسید.

فیلمبرداری مستند «کمو شیمیایی» با محوریت زندگی محمدرضا حاجی پور جانباز شیمیایی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی پیمان راد و بازی مالک سراج پس از شیراز، در تهران آغاز شد.

شخصیت اصلی مستند «کمو شیمیایی» محمدرضا حاجی‌پور جانباز شدید شیمیایی است که در حال حاضر، مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی استان فارس و فعال در حوزه دیپلماسی ایثار است. همچنین به عنوان سفیر صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان جهانی منع گسترش سلاح‌های شیمیایی (opcw) در لاهه هلند حضور دارد.

پیمان راد کارگردان و تهیه کننده «کمو شیمیایی»، ۲ سال کار تحقیق و پژوهش این اثر را برعهده داشته که فیلمنامه آن توسط نرگس امتیازی نوشته شده است.

۵۸۵۸

پست بعدی

۲ صندلی مهم کابینه رئیسی که تکلیف دولت آینده را روشن می کند /دست رد اصولگرایان به تفکر سعید جلیلی در سیاست خارجی

ش جولای 24 , 2021
ایلنا نوشت: نوریان نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشرب فکری جلیلی در حال حاضر اولویت جریان اصولگرایی نیست، گفت: در حال حاضر همه جریان اصولگرایی می‌خواهند زیر عبای رئیسی جمع شوند اما در نهایت انتخاب وزیر امورخارجه و دبیر شورای عالی امنیت خط مشی رئیس دولت سیزدهم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000