ببینید | جهانگیری: اگر در سیل سال ۹۸ سدها نبودند، تقریبا دیگر خوزستانی نبود

ببینید | جهانگیری: اگر در سیل سال ۹۸ سدها نبودند، تقریبا دیگر خوزستانی نبود

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه در سال ۹۸ دغدغه دولت این بود که آب در سد کرخه نگهداری شود و در پایین دست رهاسازی نگردد، گفت: می دانستیم که خوزستان تحمل این حجم از آب را ندارد و وزیر نیرو در آن سفر اعلام کرد که سیل در بالا دست با سرعت ۷ هزار متر مکعب در ثانیه به سمت کرخه در حال حرکت است. وی ادامه داد: باید لحظه ای را تصور کرد که اگر سدها نبود و قرار بود سیل حتی با سرعت ۵ هزار متر مکعب در ثانیه به مناطق مسکونی برسد چه آسیب و خساراتی متوجه این استان می شد که البته تصمیم گرفته شد با سرعت ۲ هزار متر مکعب در ثانیه آب کرخه رها سازی شود که همه کارشناسان اعلام می کردند این استان تحمل بیش از این حجم را ندارد و تمام مزارع و خانه ها زیر آب خواهد رفت.

دریافت 4 MB

264 256

پست بعدی

واردات ۳۰ میلیون دُز واکسن کرونا به کشور

ش جولای 24 , 2021
تسنیم نوشت: سخنگوی جمعیت هلال احمر از احتمال ورود ۳۰ میلیون دُز واکسن کرونا به کشور خبر داد. محمد حسن قوسیان با اشاره به ورود بالغ بر ۹ میلیون دُز واکسن کرونا به کشور اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر طی هشت محموله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000