ببینید | روحانی: بخشی از مشکلات مردم خوزستان در روزهای گذشته حل شد

ببینید | روحانی: بخشی از مشکلات مردم خوزستان در روزهای گذشته حل شد

حجت‌الاسلام ‌المسلمین حسن روحانی روز شنبه در هشتاد و چهارمین برنامه جهش تولید، با افتتاح ویدئوکنفرانسی طرح‌های ملی وزارت نیرو و پس از گزارش وزیر نیرو از وزارت نیرو و بقیه وزرا بابت سفر به خوزستان قدردانی کرد و گفت: برای همه ما مردم خوزستان و خود خوزستان دارای ابعاد و اهمیت ویژه‌ای است؛ خوزستان سرزمین زرخیز و استان مرزی و بسیار مهم ما است و مردم خوب این سرزمین همواره مدافع خوبی از ایران اسلامی و مردم خود بوده‌اند. ریس جمهوری ابراز امیدواری کرد که با حضور آقای جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری، وزیر نیرو و سایر مسئولان بقیه مشکلات در روزهای آینده تخفیف یابد و مسائلی که نسبت به خوزستان باید حل و فصل شود، طبق دستوری که دیروز مقام معظم رهبری داده‌اند، ادامه پیدا کند.

دریافت 2 MB

264 256

پست بعدی

سریال‌هایی که خوب شروع می‌شوند اما خوب تمام نمی‌شوند

ش جولای 24 , 2021
ایرنا نوشت: یکی از مهمترین انتقادات به تولیدات سینمایی و این روزهای شبکه نمایش خانگی، شروع خوب و جذاب ولی پایانی بدفرجام است. سینمای ایران و تولیدات شبکه نمایش خانگی در سال‌های اخیر به شدت با این معضل روبرو هستند که شروعی خوب دارند و هیجان تماشای اثر را بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000