«بال رویایی عشق» با آواز همایون شجریان و آهنگسازی کیوان ساکت، منتشر شد

«بال رویایی عشق» با آواز همایون شجریان و آهنگسازی کیوان ساکت، منتشر شد

قطعه تازه همایون شجریان به آهنگسازی کیوان ساکت، بر اساس شعری از فریدون مشیری به نام «بال رویایی عشق» که به توان‌جویان موسسه خیریه توانبخشی دختران بی‌سرپرست و کم‌توان ذهنی همدم، تقدیم شده است، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قطعه تازه «بال رویایی عشق»، با صدای همایون شجریان و آهنگسازی کیوان ساکت، براساس شعری از فریدون مشیری، شامگاه گذشته (جمعه اول مرداد) منتشر شد.

کیوان ساکت، درباره چگونگی شکل‌گیری این همکاری و تقدیم قطعه «بال رویایی عشق» به توان‌جویان «موسسه خیریه توانبخشی دختران بی‌سرپرست و کم‌توان ذهنی همدم» می‌گوید: «من و همایون شجریان سال‌هاست که با این خیریه در ارتباطیم و همکاری‌مان برای تولید این قطعه به پیشنهاد دوست مشترک‌مان، علی شریعتی‌مقدم شکل گرفت و قرار ما بر این شد که برای انتفاع دختران موسسه خیریه توانبخشی همدم، کاری انجام دهیم و حاصل آن «بال رویایی عشق» شد.»

این موسیقی‌دان افزود: «قطعه «بال رویایی عشق» در دستگاه شور و آواز دشتی ساخته شده است.»

شعر «بال رویایی عشق» از فریدون مشیری به شرح زیر است:

«نه عقابم، نه کبوتر اما
چون به جان آیم در غربت خاک
بال جادویی شعر، بال رویایی عشق
می‌رسانند به افلاک مرا
اوج می‌گیرم
می‌روم سوی جهانی که در آن
همه موسیقی جان است و گل‌افشانی نور
همه گلبانگ سرور
تا کجاها برد آن موج طربناک مرا
نزده بال و پری بر لب آن بام بلند
یاد مرغان گرفتار قفس
می‌کشد باز سوی خاک مرا»

«بال رویایی عشق» با همراهی غلامرضا صادقی (تنظیم برای ارکستر)، بیژن جناب (طرح گرافیک)، مجتبی سبزه (خوشنویسی) و علی شریعتی مقدم (تهیه‌کننده) تولید شده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 audio/ogg

۵۷۲۵۹

پست بعدی

پیش‌بینی تحلیلگران در یک نظرسنجی/ طلا ارزان‌تر می‌شود؟

ش جولای 24 , 2021
ایسنا نوشت: نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد تحلیلگران وال استریت نسبت به روند قیمت طلا بدبین شده اند در حالی که سرمایه گذاران خُرد همچنان به دورنمای کوتاه مدت این فلز ارزشمند خوش بین مانده اند. هفته گذشته بانک مرکزی اروپا مجددا بر تعهدش برای حفظ سیاست پولی انبساطی برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000