پیش‌بینی وضعیت بازار سهام در دولت سیزدهم/ جهش بورس نزدیک است؟

پیش‌بینی وضعیت بازار سهام در دولت سیزدهم/ جهش بورس نزدیک است؟

یک کارشناس اقتصادی به پیش‌بینی و تحلیل وضعیت بازار سرمایه در دولت سیزدهم پرداخت.

علی حیدری در یادداشتی در خبرگزاری خبرآنلاین درباره وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: رشد اخیر بازار سرمایه در نتیجه رونق اقتصادی نیست، بلکه به خاطر مشخص شدن ساختار دولت بعدی است که تورم زا است و بازار نیز به سمت پیشخور کردن این تورم می رود.

وی افزود: در نتیجه رشد شاخص دور از انتظار نبوده و نخواهد بود؛ رشدی که متاسفانه حاصل از رویکرد اقتصادی و علمی نیست.

این کارشناس اقتصادی عنوان کرد: نوسانات بازار سرمایه در کوتاه مدت صعودی و جهشی خواهد بود و در میان مدت و تا پایان تابستان نیز می توان انتظار رشد قیمت ها در بیشتر سهام های موجود در بازار را داشت.

پیش‌بینی وضعیت بازار سهام در دولت سیزدهم/ جهش بورس نزدیک است؟

حیدری تصریح کرد: این رشد قیمت ها در برخی از مقاطع با نزول های سنگین همراه خواهد شد به ویژه اگر حاشیه خبر یا نظری در خصوص برجام در بازار منتشر شود و این اخبار و نظرات منجر به بدبینی در بازار شود.

وی متذکر شد: با در نظر گرفتن اینکه رویکرد دولت فعلی همسو با حاکمیت است، می توان انتظار رشد قیمت ها در بیشتر سهام ها را داشت و تا پایان سال که در برخی از مواقع تورم به داد بازار سرمایه می رسد تقریبا عملکرد اقتصادی خاصی را نمی توان از سوی دولت مشاهده کرد؛ این صعود آرام تا پایان سال در اکثر سهام ها قابل مشاهده است مگر اینکه سهم خاصی در بازار به وقایع برجامی و یا حاشیه های جانبی و سیاسی در دولت آینده واکنش نشان دهد.

مشروح یادداشت علی حیدری درباره وضعیت بازار سرمایه را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

چهره سیاسی معروف عزادار فوت پدر و مادرش شد

پ جولای 22 , 2021
پروانه سلحشوری، چهره سیاسی اصلاح طلب عزادار شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پروانه سلحشوری، نماینده مجلس دهم به فاصله یک هفته پدر و مادر خود را از دست داد. او در توئیتی نوشت؛ به فاصله یک هفته، پدرم هم به مادرم پیوست. انسان زحمتکشی که در تمام عمر لقمه حلال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000