تهران‌ و البرز۶ روز تعطیل شد /جزئیات از زبان سخنگوی دولت

تهران‌ و البرز۶ روز تعطیل شد /جزئیات از زبان سخنگوی دولت

تسنیم نوشت: سخنگوی دولت گفت که تمامی ادارات استانهای تهران و البرز از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

علی ربیعی سخنگوی دولت، در پاسخ به این سوال که آیا درباره تعطیلی سه روزه تهران و کرج تصمیم بر تعطیلی سه روزه گرفته شده است یا خیر؟ اعلام کرد: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور تمامی ادارات استانهای تهران و البرز از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

وی افزود: بنابراین این مصوبه تردد از این استانها ممنوع بوده و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده خواهند شد.

ربیعی خاطرنشان کرد: موضوع استمرار ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی براساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها ادامه داشته و براساس وضعیت شهرها اطلاع رسانی خواهد شد.

۲۷۲۱۵

پست بعدی

کاش حسن سمندری نبودم اما زندگی بر همسر و فرزندانم سخت نمی‌گذشت

د جولای 19 , 2021
حسن سمندری که جزو معدود بازماندگان  موسیقی مقامی شرق خراسان در باخرز می‌دانندش این روزها حال خوشی ندارد. او پس از ازدست‌دادن پسرش، دخترش را هم از دست داده و سازش را هم تنها برای تهیه یکی از نسخه‌های دخترش در هنگام حیات او، فروخته است. نرگس کیانی: زنده‌یاد غلامحسین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000