«بخشایش» شنیدنی شد

«بخشایش» شنیدنی شد

آلبوم موسیقی «بخشایش» به آهنگسازی پیام میرجعفری در ۸ قطعه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آلبوم موسیقی «بخشایش» به آهنگسازی پیام ‌میرجعفری، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

آلبوم «بخشایش» شامل ۸ قطعه به نام‌های «بخشایش»، «نیایش»، «آسنا»، «مستان»، «آوادیس»، «مهرآمیز»، «آرامش» و «یادآورد» است.‌ این آلبوم با همراهی هنرمندانی چون جعفر فیض‌اللهی، شاهرخ پورمیامین، پاشا هنجنی، نورایر گاپویان، شهرام پورمیامین، علی فیض‌اللهی، روناک رنجبین، هامون رحیمی‌فر، الهام رمضان، لرتا سرکیسیان، آنیتا نصیری‌کیان، پانته‌آ محمدی و احمد سرتیپی منتشر شده است.

بخش‌هایی از این اثر در کشور ارمنستان ضبط شده و در چند مقطع زمانی نیز برخی از قطعات این آلبوم چون قطعه «بخشایش» در چندین جشنواره دانشجویی به عنوان بهترین موسیقی تلفیقی مورد تقدیر قرار گرفته است. قطعه‌ای که به سفارش گروه حنانه و براساس آخرین سروده زنده‌یاد منصوره فِیلی ساخته شده است.

۵۸۲۵۹

پست بعدی

تبریک‌ کانون کارگردانان سینمای ایران به اصغر فرهادی

ی جولای 18 , 2021
کانون کارگردانان سینمای ایران دریافت جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن توسط اصغر فرهادی را مایه خوشحالی و افتخار دانست. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانون کارگردانان سینمای ایران موفقیت اصغر فرهادی در جشنواره کن را طی پیامی تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: «آقای فرهادی عزیز دریافت جایزه بزرگ‌ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000