درگذشت کامران احمدگلی بر اثر کرونا

درگذشت کامران احمدگلی بر اثر کرونا

ایسنا نوشت: کامران احمدگلی، مترجم، استاد زبان و ادبیات انگلیسی و عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

محمد شادروی‌منش، دیگر عضو عیئت علمی دانشگاه خوارزمی با تایید این خبر گفت: ایشان بیش از دو هفته‌ای بود که به کرونا مبتلا شده بودند و در آی‌سی‌یو بستری بودند و امروز (یکشنبه، ۲۷ تیرماه) خبر درگذشت‌شان رسید.

به گفته او، مراسم تشییع کامران احمدگلی که در بیمارستانی در تهران از دنیا رفت، هنوز برگزار نشده است.

کامران احمدگلی دانشیار گروه آموزشی زبان‌های خارجی و عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و نیز مترجم بود. او مدرک کارشناسی خود را در رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد را در رشته زبان و ادبیات انگلیسی در همین دانشگاه و دکترای زبان و ادبیات انگلیسی را از دانشگاه بیرمنگام انگلستان دریافت کرده بود.

از آثار احمدگلی که در زمینه ادبیات آمریکا نیز پژوهش‌هایی انجام داده بود می‌توان به «درآمدی بر ادبیات انگلیسی» و «درآمدی بر شعر معاصر آمریکا» اشاره کرد.

۵۸۵۸

پست بعدی

یک تبریک سیاسی ویژه به اصغر فرهادی

ی جولای 18 , 2021
فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی درخشش فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی در جشنواره کن را تبریک گفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی با اشاره به درخشش فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی در جشنواره کن، نوشت: به اصغر فرهادی قهرمان ساز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000