پست اینستاگرامی سخنگوی جدید شورای نگهبان

پست اینستاگرامی سخنگوی جدید شورای نگهبان

هادی طهان‌نظیف در صفحه اینستاگرام خود از پست جدیدش در شورای نگهبان نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی طهان‌نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان که اخیرا به عنوان سخنگوی شورای نگهبان انتخاب شده است در اولین واکنش خود به این سمت با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دو سال پیش در چنین روزهایی با اعتماد رئیس محترم قوه قضائیه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جمع حقوقدانان شورای نگهبان پیوستم.
در این مدت تلاش کردم به وظایف حقوقی خود بپردازم و در خلال آن، بیش از ۱۱۰ گزارش از متن و حاشیه جلسات هفتگی شورای نگهبان یا جلسات تبیین ایرادات مصوبات در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و سایر موارد به مردم عزیز ارائه دهم که به لطف خدا با استقبال شما مردم عزیز مواجه می‌شد و این استقبال، موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر برای تداوم آن بود.
در طی این مدت از نظرات، پیشنهادها و انتقادات بسیاری از شما عزیزان ارجمند بهره بردم و نکته‌ها آموختم و سعی کردم با راهنمایی اهالی رسانه و اساتید محترم این عرصه قدم بردارم و در حد خودم ارتباط و تعاملی سازنده با آنها داشته باشم و در کنار سخنگوی محترم شورای نگهبان به سؤالات و شبهات شما تا حد وسع و توان و امکان نقل مسائل پاسخ دهم.
اکنون همزمان مسؤولیت دیگری به دوشم نهاده شده است و با اعتماد اعضای محترم شورای نگهبان به سخنگویی این شورا انتخاب شدم و در این‌ جایگاه خطیر توصیه مولای متقیان حضرت علی علیه السلام را آویزه گوش می‌کنم که: و إِنَّ عَمَلَکَ لیسَ لَکَ بِطُعمَةٍ و لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمانَة.
‏آری مسؤولیت عرصه امانتداری مردم و مؤاخذه الهی است. بار بسی گران است و راه سخت و دشوار و من محتاج شرح صدر و زبانی گویا و روان و نیازمند دعای خیر شما مردم عزیز…
أُفَوِّضُ أَمْرِی إِلی اللَّه إِنَّ اللَّهَ بصیر بالعِباد.
بر خود فرض می‌دانم به سهم خود از زحمات و مجاهدت‌های خالصانه دکتر کدخدایی عزیز قدردانی کنم و امیدوارم از تجارب ایشان همواره بهره‌مند باشم. ایشان در طول این ۱۳ سالی که سخنگو بودند، در نزدیک‌تر شدن شورای نگهبان به رسانه‌ها، تلاش‌های قابل توجه و مثمرثمری داشتند و در این راه بعضا مورد بی‌مهری‌ها و کم‌لطفی‌هایی هم واقع شدند اما زیر بار این مسؤولیت کمر خم نکردند. إِنَّما یُوَفَّی الصَّابِرونَ أَجرَهُم بِغَیرِ حساب.
تلاش خواهم کرد در گام دوم انقلاب اسلامی به فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، با بهره‌مندی از تجارب و راهنمایی‌های بزرگان، استفاده از نظرات ارزشمند نخبگان علمی و دانشگاهی و همچنین با کمک‌ها و مددهای عزیزان عرصه مهم و خطیر رسانه و ارتباط مستمر و سازنده با آنها ضمن اطلاع‌رسانی مؤثر در خصوص این شورا، به تبیین جایگاه شورای نگهبان بپردازم و برای ارتقاء سرمایه اجتماعی آن و اقناع افکار عمومی از طریق ارتباطی دوسویه، بیش از پیش تلاش کنم و در این مسیر از همه این عزیزان و شما مردم خوب کشورم استمداد می‌طلبم.

پست اینستاگرامی سخنگوی جدید شورای نگهبان

216216

پست بعدی

با ۵۰۰ میلیون تومان در کدام مناطق تهران می توان خانه رهن کرد؟

ج جولای 16 , 2021
این روزها رهن کامل خانه در مناطق بالاشهر پایتخت با ۵۰۰ میلیون تومان اتفاق خیلی نادری است؛ اما در مناطق ۴ و پایین تر امکان رهن کامل خانه با این مبلغ وجود دارد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رصد بازار مسکن حاکی از آن است که این روزها برای رهن کامل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000