احتمال تمدید زمان انتخابات نظام پزشکی/ تخلفی در شعب اخذ رأی گزارش نشده است

احتمال تمدید زمان انتخابات نظام پزشکی/ تخلفی در شعب اخذ رأی گزارش نشده است

فارس نوشت: رییس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران گفت: تا کنون تخلفی در محل اخذ آرای انتخابات نظام پزشکی گزارش نشده است.

جلیل کوهپایه زاده، رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران در حاشیه هشتمین انتخابات نظام پزشکی گفت: هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کشور در تاریخ ۲۵ تیر در حال برگزاری است و در شهر تهران، سه مکان مجزا در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود. انتخابات از ساعت ۸ صبح آغاز شده است و در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.

وی افزود: در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت مثل شهریار و تهران تا ساعت ۲۰ ادامه دارد. این انتخابات در شهرهایی که تا ساعت ۱۶ مهلت رای گیری مشخص شده است می‌تواند تا ساعت ۲۰ تمدید شود و در شهر تهران تا ساعت ۲۲ نیز قابل تمدید است.

کوهپایه‌زاده افزود: میزان استقبال از انتخابات در شهر تهران فراتر از همیشه بوده است و مشارکت ۵۰ درصد بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده است. برای رعایت پروتکل‌ها نیز تلاش شد رعایت فاصله گذاری تا حد امکان رعایت شود. همچنین با جدا کردن بخش‌های مختلف رشته‌ها نیز تلاش شد پروتکل‌ها رعایت شود و این انتخابات با نظارت هیات نظارت ادامه پیدا می‌کند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران با بیان اینکه تا کنون تخلفی صورت نگرفته است افزود: تا کنون شاهد چند مورد اعتراض بودیم اما تخلفی مشاهده نشده است. همکاران ما مواردی از تبلیغات را شاهد بودند که جلوی این کار گرفته شد و گزارش‌های آن به هیات نظارت اعلام شده است.

۲۳۵۲۳۷

پست بعدی

سید حسن خمینی: فیرحی می دانست آنسوی «استبداد دینی» الزاما «بی دینی» نیست؛ بلکه «جمهوری اسلامی» است

ج جولای 16 , 2021
اعتمادآنلاین نوشت: یادگار امام(ره) گفت: آقای فیرحی یکی از پیشگامان انطباق دین با شرایط جدید در دوره معاصر است. او مسأله ها و اقتضائات دنیای جدید را بیش از حد متعارف میان طلبه ها می شناخت و توام با دین داری، دین را می شناخت و درد آن را داشت. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000