نماینده مجلس تکلیف رئیسی با وزرای تحمیلی را روشن کرد

نماینده مجلس تکلیف رئیسی با وزرای تحمیلی را روشن کرد

مهر نوشت: نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مجلس به گزینه‌های تحمیلی رأی اعتماد نخواهد داد، زیرا رئیس‌جمهور منتخب نمی‌تواند نسبت به عملکرد وزرای تحمیلی پاسخگو باشد.

محمدحسن آصفری، در خصوص رایزنی‌های دولت منتخب با مجلس برای معرفی وزرای کابینه، گفت: نمایندگان تا امروز به صورت فردی و گروهی دیداری با رئیس جمهور منتخب نداشته‌اند.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب در تلاش برای معرفی کابینه قوی به مجلس است، مجلس هم علاقه‌مند است دولت منتخب، کابینه قوی و متخصص و متعهد معرفی کند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با تأکید بر اینکه مجلس چشم بسته به کابینه سیزدهم رأی اعتماد نخواهد داد، گفت: باید افراد متعهد و توانمندی به مجلس معرفی شوند تا امید مردم ناامید نشود.

آصفری با بیان اینکه هر گونه سهم خواهی از سوی مجلس و گروه‌های سیاسی مردود است، اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب باید بدون فشار و لابی‌های سیاسی با دست باز افراد توانمندی را انتخاب کند.

وی تصریح کرد: مجلس به گزینه‌های تحمیلی رأی اعتماد نخواهد داد، زیرا رئیس جمهور منتخب نمی‌تواند نسبت به عملکرد وزرای تحمیلی پاسخگو باشد.

27215

پست بعدی

مخالفت نمکی با تبدیل کیش به قطب گردشگری واکسن صحت دارد؟

پ جولای 15 , 2021
میزان نوشت: از روز گذشته به طور گسترده ویدئوهایی از برخی از هرمندان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که در آن آن‌ها با انتقاد از وزارت بهداشت ادعاهایی را در مورد واکسیناسیون در ایران مطرح می‌کنند. کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو و مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000