پیام رئیسی به الهام علی اف

پیام رئیسی به الهام علی اف

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیسی گفت: شایسته است فرصت های جدید را مغتنم شمرده و با تشریک مساعی سطح همکاری ها را ارتقا بخشیده و ثبات و امنیت منطقه را تحکیم بخشیم.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب در پیامی به الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان بر توسعه و تعمیق روابط دو کشور تاکید کرده است.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به علی اف آمده است: از پیام تبریک صمیمانه جنابعالی به مناسبت انتخاب اینجانب به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران سپاس گزارم، با اغتنام فرصت، موفقیت جناب عالی و ملت آذربایجان در آزادسازی اراضی آن کشور را تبریک می‌گویم.

مناسبات دو کشور دوست، برادر و همسایه ریشه در تاریخ و فرهنگ مشترک و پیوندهای برادرانه دو ملت دارد که این سرمایه ارزشمند ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه و تعمیق بیش از پیش روابط دو کشور را فراهم آورده است.

اینجانب بر این باورم، متناسب با بازگشت حاکمیت جمهوری آذربایجان بر اراضی اشغالی و احیای مرزهای مشترک دو کشور، شایسته است فرصت‌های جدید را مغتنم شمرده و با تشریک مساعی سطح همکاری‌ها را ارتقا بخشیده و ثبات و امنیت منطقه را تحکیم بخشیم.

از خداوند متعال، برای آن جناب و دوست و برادر گرامی سلامتی و برای دولت محترم و ملت عزیز آذربایجان موفقیت و سربلندی را آرزومندم.

27215

پست بعدی

صفحه اول روزنامه های ۵ شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰

پ جولای 15 , 2021
سخنان حسن روحانی در دفاع از عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم ، ادامه واکنش به سخنان نمکی، اظهارات رئیسی در باره برنامه های اقتصادی دولت آینده و… از موضوعاتی است که روزنامه های امروز به آنها پرداخته اند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000