این فرمانده معروف ارتش، وزیر دفاع دولت رئیسی می شود؟

این فرمانده معروف ارتش، وزیر دفاع دولت رئیسی می شود؟

اعتمادآنلاین نوشت:امیر ‎دریادار حبیب الله سیاری در صورت تایید سلسله مراتب نیروهای مسلح، محتمل ترین گزینه برای تصدی وزارت دفاع دولت آقای رئیسی است.

تاکنون جمع بندی ها بر ادامه مدیریت وزارت دفاع توسط برادران ارتش بوده و در این میان امیر ‎دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده سابق نیروی دریایی در صورت تایید سلسله مراتب نیروهای مسلح، محتمل ترین گزینه برای تصدی وزارت دفاع دولت آقای رئیسی است.

امیر ‏سیاری با سابقه جانبازی ۷۰ درصدی و حضور ۷۵ ماهه در جبهه های دوران دفاع مقدس، کوله باری از تجربه در دیپلماسی دفاعی، صنعت نظامی، بومی سازی تجهیزات و تسلیحات و همکاری با همه بخشهای نظامی را داشته و به عنوان استاد دانشگاه عالی دفاع ملی در حوزه علمی نیز مطرح است. انتخاب او که مجبوبیت مردمی هم دارد باعث تقویت صنعت و دیپلماسی دفاعی کشور می‌شود.

2727

پست بعدی

توصیه مهم سخنگوی دولت درباره برجام

چ جولای 14 , 2021
ایرنا نوشت: علی ربیعی رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در یادداشتی تاکید کرد که مطالعه برجام و روندهای منتج و برآمده از آن می‌تواند تجربه‌ای ارزشمند و حاوی درس‌های آموزنده‌ای برای سال‌ها و نسل‌های آتی باشد. علی ربیعی با انتشار یادداشتی با عنوان "فراخوانی برای معنایابی برجام در فرجام دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000