وضعیت بغرنج کرونا در اصفهان/شناسایی ۱۱۳۰ مورد جدید کرونا در اصفهان

وضعیت بغرنج کرونا در اصفهان/شناسایی ۱۱۳۰ مورد جدید کرونا در اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت کرونا در اصفهان نگران کننده است و در شبانه روز گذشته هزار و ۱۳۰ مورد جدید کرونا شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: افزایش موارد مثبت کرونا و تعداد بستری های سرپایی نشان می دهد وضعیت استان اصفهان در پیک پنجم کرونا هر روز بحرانی تر می شود.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۸۵۰ بیمار مشکوک به کرونا هزار و ۱۳۰ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۷۷ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۷۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز هزار و ۲۹۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۸۲ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۳ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته هشت مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.

46

پست بعدی

هاشمی: دستاوردهای دولت اجازه بازتاب ندارد /صداوسیما در مقابل دولت قرار گرفت

چ جولای 14 , 2021
آنا نوشت: رئیس پیشین سازمان صداوسیما گفت: لزوماً این‌طور نیست که دولت روحانی دستاوردی نداشته باشد؛ دستاوردهای دولت نشان داده نشده و اجازه بازتاب آن داده نشد. محمد هاشمی رفسنجانی اذعان کرد: در دولت حسن روحانی کارهای عمرانی بسیاری انجام شده، ولی بحث کرونا که در تمام جهان معضلاتی ایجاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000