پیام تسلیت سپاه در پی درگذشت یک هنرمند 

پیام تسلیت سپاه در پی درگذشت یک هنرمند 

روابط عمومی کل سپاه در پی درگذشت هنرمند نامدار انقلاب و سپاه سرافراز مرحوم محمدرضا قادری پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز ، در پی درگذشت هنرمند نامدار و راستین انقلاب و سپاه سرافراز مرحوم محمدرضا قادری که آثارش بر پیشانی و دیواره های شهر پیام آور حماسه مقاومت ، ایثار و فداکاری فرزندان این سرزمین بود ، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند متعهد ، رسالت آشنا و ارزشمند سرهنگ پاسدار بازنشسته مرحوم محمدرضا قادری از پیشتازان و فعالان هنرهای تجسمی انقلاب را به خانواده مکرم و همسنگران دیرین ایشان در خانواده تبلیغات و روابط عمومی سپاه و جامعه هنری کشور تسلیت و تعزیت عرض می‌ کنیم.

او در زمره هنرمندان انقلاب خوش درخشید و آثارش که بر پیشانی و دیواره های شهر پیام آور حماسه مقاومت ، ایثار و فداکاری فرزندان این سرزمین برابر اشغالگران بعثی بود با گذشت سه دهه از دفاع مقدس هنوز الهام بخش و در حافظه پیشکسوتان جهاد و شهادت یادآور عزت،شرافت و عظمت ملت عظیم الشان ایران است.

تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدانه این هنرمند نامدار و راستین را پاس میداریم ‌و با درود و صلوات بر روح پاکش ،از خدای بزرگ طلب می کنیم او را غریق رحمت واسعه الهی و با همسنگران شهیدش محشور و خانواده و علاقمندان وی بویژه جامعه هنرمندان انقلاب و سپاه سرافراز را در غم فقدان آن عزیز ؛ صبر،شکیبایی و سکینه قلبی عطا فرماید.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

گفتنی است مرحوم محمدرضا قادری روز گذشته بر اثر عارضه قلبی درگذشت ومراسم تشییع پیکر وی امروز چهارشنبه (۲۳ تیر ماه) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

27215

پست بعدی

رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند

چ جولای 14 , 2021
نشست خبری پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند صبح دیروز با حضور محسن یزدی، رئیس شبکه مستند و دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند برگزار شد. به گزارش خبررگزاری خبرآنلاین، مدیر شبکه مستند صبح دیروز (سه شنبه، ۲۲ تیر ) از پوستر پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند رونمایی کرد. او گفت: در شبکه مستند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000