گفتگوی تلفنی رئیسی با رهبران مقاومت

گفتگوی تلفنی رئیسی با رهبران مقاومت

مهر نوشت:رهبران جنبش های مقاومتی فلسطین در تماس های تلفنی جداگانه پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفتند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور منتخب ایران تلفنی گفتگو کردند.

براساس این گزارش، اسماعیل هنیه در گفتگو با سید ابراهیم رئیسی ضمن قدردانی از کمک‌های مستمر جمهوری اسلامی ایران به مقاومت فلسطین پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

همچنین زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در یک تماس تلفنی برای رئیس جمهور منتخب ملت ایران آرزوی موفقیت کرده و از حمایت ایران از ملت فلسطین قدردانی کرد.

در مقابل، رئیسی نیز پیروزی بزرگ مقاومت فلسطین در نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و خطاب به رهبران مقاومت غزه تأکید کرد که حمایت‌های ایران از فلسطین تا زمان آزادی کامل قدس شریف از اشغال رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

2727

پست بعدی

افشاگری درباره مخالفان وارد نشدن واکسن کرونا به ایران

س جولای 13 , 2021
فعال رسانه ای اصولگرا در توئیتی نوشت: کاسبان تحریم تا دیروز نان مردم را از سفره شان برمی داشتند و حالا لجبازانه دنبال آنند که با واردنشدن ‎واکسن کرونا،شیشه عمر مردم را بشکنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال رسانه ای اصولگرا در پیامی توییتری نوشت: «‌‎کاسبان تحریم تا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000