واکنش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به آتش سوزی مرگبار در بیمارستان عراقی

واکنش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به آتش سوزی مرگبار در بیمارستان عراقی

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی درگذشت مردم عراق در آتش‌سوزی «بیمارستان امام حسین ذی‌قار» را تسلیت گفت.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت مردم عراق در فاجعه غم انگیز آتش‌سوزی «بیمارستان امام حسین ذی‌قار» را به «جمعه عناد سعدون خطاب الجبوری» وزیر دفاع جمهوری عراق و ژنرال سپهبد «عبدالامیر رشید یارالله» رئیس ستاد ارتش جمهوری عراق تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

فاجعه غم انگیز آتش سوزی بیمارستان امام حسین ذی‌قار و جان باختن و مجروح شدن ده‌ها تن از مردم مسلمان کشور دوست و برادر عراق موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

اینجانب ضمن اظهار همدردی با ملت و دولت آن کشور از صمیم قلب این حادثه را به جنابعالی، خانواده‌ها و بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مجروحین را مسئلت می‌نمایم.

2727

پست بعدی

آخرین قیمت میوه در بازار/شاتوت جای گیلاس را گرفت

س جولای 13 , 2021
بررسی قیمت میوه و صیفی جات در بازار میوه و تره بار حاکی از آن است که شاتوت در هفته جاری با قیمت کیلویی ۳۹ هزار تومان توانسته است جایگاه گیلاس را از آن خود کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حال حاضر شاتوت با قیمت کیلویی ۳۹ هزار تومان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000