تجهیز بیمارستان‌های استان تهران به دستگاه‌های اکسیژن‌ساز از محل مالیات‌های ارزش افزوده

تجهیز بیمارستان‌های استان تهران به دستگاه‌های اکسیژن‌ساز از محل مالیات‌های ارزش افزوده

ایلنا نوشت: استاندار تهران گفت: سهم استان تهران از برگشت مالیات تنها ۲.۵ درصد است که امسال ۳ درصد شد.

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه مشترک با رئیس و معاونین اداره امور مالیاتی تهران اظهار داشت: کشورهای توسعه یافته در دنیا کشورهایی هستند که در زمینه وصول مالیات موفق عمل کردند و به همان میزان نیز به شهروندان خود سرویس ارائه دادند.
وی افزود: در اسفند ۹۸ که کرونا وارد کشور شد، بیمارستان های استان فاقد دستگاه های اکسیژن ساز بودند و از محل مالیات های ارزش افزوده بیمارستان های شهر تهران را تا حدودی تجهیز کردیم.
استاندار تهران عنوان کرد: سهم استان تهران از برگشت مالیات تنها ۲.۵ درصد است که امسال ۳ درصد شد و چنانچه سهم استان تهران از درآمدهای مالیاتی متناسب پرداخت می شد شاهد ساخت چندین بیمارستان مجهز و پیشرفته در شهر و استان تهران بودیم.
محسنی بندپی سپس گفت: اکثر بیمارستان های شهر تهران قدمتی بالای ۵۰ سال دارند و در بدو شیوع کرونا ۱۸۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان ها به دستگاه های اکسیژن ساز از محل مالیات های ارزش افزوده پرداخت شد و اگر این اقدام به موقع انجام نمی شد شاهد فوتی های زیاد کرونایی در تهران بودیم.

۲۳۵۲۳۷

پست بعدی

آغاز جشنواره بزرگ بانک گردشگری با صدها جایزه نفیس

س جولای 13 , 2021
جشنواره بانک گردشگری ویژه دارندگان کارت هواداری پرسپولیس آغاز شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، برای شرکت در این جشنواره، تنها داشتن کارت هواداری پرسپولیس کافی است.بانک گردشگری از نیمه دوم سال گذشته اقدام به صدور کارت هواداری در سه رده "همراه" ، "حامی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000