۱۶ ساعت ویژه‌برنامه المپیک، هر روز در شبکه ورزش پخش خواهد شد

۱۶ ساعت ویژه‌برنامه المپیک، هر روز در شبکه ورزش پخش خواهد شد

«دهکده المپیک»، ویژه‌برنامه المپیک ۲۰۲۰ از اول مرداد، به مدت ۱۶ ساعت، روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویژه‌برنامه المپیک شبکه ورزش از ابتدای مرداد و هم‌زمان با آغاز مسابقات المپیک، هر روز در سه بخش از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

بخش اول از ساعت ۴ بامداد تا ۱۰ صبح و بخش دوم از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۹ عصر به وقت تهران روی آنتن می‌رود که به پخش زنده مسابقات ورزشکاران کشور و برترین مسابقات ورزشی جهان، اختصاص پیدا می‌کند. بخش سوم ویژه برنامه المپیک نیز از ساعت ۲۰ تا ۲۳، با حال و هوایی متفاوت به تحلیل و بررسی مسابقات برگزار شده خواهد پرداخت.

پخش این برنامه از ۳ محل استودیو پخش شبکه ورزش (بخش اول)، استودیو ولیعصر (بخش دوم) و استودیو توکیو (بخش سوم) و با حضور تمامی مجریان، گزارشگران و کارشناسان تخصصی شبکه ورزش از ۱ تا ۱۷ مرداد از ساعت ۴ صبح تا ۲۳ به وقت تهران انجام خواهد شد.

پخش زنده مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی، تحلیل و بررسی توسط کارشناسان، ارتباط با استودیو سازمان صداوسیما در مرکز رسانه‌ای توکیو (IBC)، حضور قهرمانان سابق جهان و المپیک، ارتباط تلفنی با خبرنگاران و اصحاب رسانه، پخش مستندها و معرفی ورزشکاران المپیکی کشورمان و بخش‌های مختلف و متنوع دیگر مربوط به المپیک، از مهم‌ترین بخش‌های در نظر گرفته شده برای ببیندگان شبکه ورزش در طول ایام برگزاری این مسابقات خواهد بود.

۵۷۵۷

پست بعدی

ابتلا به کرونا در دوران بارداری چه عوارضی به همراه دارد؟

س جولای 13 , 2021
ایسنا نوشت: پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی قزوین با انجام یک مطالعه، عوارض ابتلا به کرونا در دوران بارداری را بررسی کردند. بیماری کووید ۱۹ باعث افزایش نگرانی در مورد گروه‌های در معرض خطر در جامعه شده است. به دلیل کاهش مقاومت سیستم ایمنی، زنان باردار مستعد ابتلا به این بیماری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000