دستور روحانی به همه دستگاه ها در خصوص گمرک

دستور روحانی به همه دستگاه ها در خصوص گمرک

روحانی گفت: راه‌اندازی سامانه جامع تجارت کشور، ساختار لازم برای شفافیت و جلوگیری از معطلی کالا و ریشه کنی فساد و سوء استفاده رانت جویانه را فراهم کرده است و ضروری است اتصال کلیه سامانه‌ها بویژه سامانه گمرک به سامانه جامع تا پایان تیرماه نهایی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دویست و چهل و یکمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه‌شنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد. در ابتدای این جلسه وزیر راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت روند ورود، بارگیری و ترخیص کالاها به ویژه کالاهای اساسی به تفکیک بنادر کشور ارائه کرد.

بر مبنای گزارش وزیر راه و شهرسازی، ناوگان حمل و نقل در بخش ریلی و جاده‌ای تقویت شده و ظرفیت حمل و نقلی در جهت تسریع بارگیری و انتقال کالا از بنادر و گمرکات افزایش یافته است.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های تامین کالاهای اساسی و افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل درجهت تسریع در انتقال کالا، گفت: همکاری همه دستگاه‌ها در جهت تسریع در ترخیص کالاهای موجود در گمرکات کشور ضروری است .

روحانی افزود: راه‌اندازی سامانه جامع تجارت کشور، ساختار لازم برای شفافیت و جلوگیری از معطلی کالا و ریشه کنی فساد و سوء استفاده رانت جویانه را فراهم کرده است و ضروری است اتصال کلیه سامانه‌ها بویژه سامانه گمرک به سامانه جامع تا پایان تیرماه نهایی شود.

در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین رئیس جمعیت هلال احمر گزارشی از اقدامات این جمعیت برای تامین بالگرد مورد نیاز ارائه کرد و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

27215

پست بعدی

اعلام آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی در آتش سوزی بیمارستان عراق

س جولای 13 , 2021
در پی آتش‌ سوزی بیمارستان آموزشی امام حسین(ع) ناصریه در کشور عراق، رئیس جمعیت هلال احمر ایران برای ارسال کمک و حمایت از هلال احمر این کشور اعلام آمادگی کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، بخش قرنطینه بیماران کرونایی بیمارستان آموزشی امام حسین (ع) در شهر الناصریه استان ذی قار در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000