حسین کمالی رئیس خانه احزاب ایران شد

حسین کمالی رئیس خانه احزاب ایران شد

ایسنا نوشت: حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار در جلسه امروز خانه احزاب ایران که در محل وزارت کشور برگزار شد با رای اعضای شورای مرکزی به ریاست خانه احزاب ایران در سال سوم این دوره شورای مرکزی انتخاب شد.

محمدتبرایی دبیر اجرایی خانه احزاب با اعلام این خبر گفت:در جلسه امروز شورای مرکزی خانه احزاب که با دستور کار انتخاب رئیس،نایب رئیس اول و دوم و نیز خزانه دار و منشی در محل وزارت کشور برگزار شد با رای اعضای حاضر حسین کمالی از فراکسیون اصلاح طلبان به عنوان رئیس،پورنامدار از فراکسیون مستقلین به عنوان نائب رئیس اول،روح الامینی از فراکسیون اصولگرایان بعنوان نائب رئیس دوم انتخاب شدند.همچنین آقایان صفرپور و نیک فر از فراکسیون مستقلین و اصولگرایان نیز بعنوان منشی و خزانه دار رای اعضای شورای مرکزی را بدست آوردند.

وی افزود:برای انتخاب روسای کمیته های خانه احزاب مقررشد در جلسه آینده شورای مرکزی انتخابات کمیته ها برگزار شود.

27219

پست بعدی

پخش سریال «کلبه‌ای در مه» در شبکه سه، به زمان قبل بازگشت

د جولای 12 , 2021
سریال «کلبه‌ای در مه»، از امشب طبق روال قبل روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعت پخش سریال «کلبه‌ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان که به دلیل پوشش رقابت‌های جام ملت‌های اروپا تغییر کرده بود، به حالت عادی بازگشت. بر این اساس، با پایان ویژه‌برنامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000