«دریا» به پایان رسید

«دریا» به پایان رسید

ساخت فیلم کوتاه «دریا» با موضوع سفر چند دوست به شمال کشور به پایان رسید و برای ارسال به جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «دریا» به نویسندگی و کارگردانی صحرا رمضانیان و تهیه‌کنندگی ایلیا شمس و محمدکاظم شیران پس از طی مراحل تولید خود برای ارائه به جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود.

بنا بر گزارش روابط‌عمومی این پروژه، فرزانه سلحشور، فرزاد علوی، پویا حقیقی و صحرا رمضانیان بازیگران این فیلم کوتاه هستند که در خلاصه‌ داستان آن آمده است: «چند دوست برای سفر به شمال کشور برنامه‌ریزی و خود را برای این سفر مهیا می‌کنند اما…» همچنین آرش رمضانی، مدیر فیلمبرداری، پویا حقیقی تدوین‌گر و صدابردار، مصطفا صادقی دستیار فیلمبردار، مصطفا آرین‌راد طراح گرافیک و مجتبی رحیمیان عکاس و تصویربردار پشت صحنه این اثر هستند.

فیلم کوتاه «دریا» اولین ساخته‌ی صحرا رمضانیان در مقام کارگردان است. او پیش از این به عنوان بازیگر در فیلم‌های کوتاه «شاخ گوزن» و «ریما» به ایفای نقش پرداخته است و نویسندگی فیلمنامه‌ فیلم سینمایی «سورنجان» را در کارنامه کاری خود دارد. او از فعالان عرصه تئاتر نیز هست و نمایشنامه‌های «خرمگس»، «مرگ کسب‌وکار من است»، «ملکه‌ موریانه‌ها» را به رشته‌ تحریر درآورده است و آثاری همچون «آوازهای عقیم زیر آفتاب»، «علائم حیاتی در کره‌ مریخ» و «دن‌کیشوت» را به عنوان نویسنده و کارگردان روی صحنه برده است.

فیلم کوتاه «دریا» پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید برای ارسال به جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی آماده می‌شود.

۵۸۲۵۹

پست بعدی

هشدار یک نماینده مجلس؛ ایثارگران برای تهیه دارو با مشکل مواجه هستند

د جولای 12 , 2021
ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید ارائه خدمات درمانی به ایثارگران در اولویت باشد گفت که این قشر برای تهیه دارو با مشکل مواجه اند. محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر در مطلبی در صفحه توییتر خود با هشتگ قشر معزز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000