تصادف شدید خاور و موتورسیکلت در مرزداران

تصادف شدید خاور و موتورسیکلت در مرزداران

میزان نوشت: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد بین خاور و موتورسیکلت خبر داد و گفت: در این تصادف راکب موتورسیکلت به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شد.

احسان مومنی عنوان کرد: در پی وقوع یک فقره تصادف جرحی در بلوار مرزداران – شهرک آزمایش به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که راکب یک دستگاه موتورسیکلت که در این محدوده مشغول تردد بوده به شدت با یک دستگاه خاور برخورد و راکب آن نقش بر زمین می‌شود.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راکب موتورسیکلت در این حادثه به شدت مصدوم می‌شود و با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل می‌گردد.

مومنی بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

وی از رانندگان موتورسیکلت خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.

۲۳۵۲۳۷

پست بعدی

ناگفته‌های ابوالحسن داوودی/ «هزارپا» را ساختم تا حال مردم خوب شود

د جولای 12 , 2021
ابوالحسن داوودی کارگردان سینما درباره ناگفته‌های حضور طولانی‌اش در سینمای ایران صحبت کرده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی موزه سینما،ابوالحسن داوودی با بیان اینکه ۲۱ تیرماه ۱۳۳۴ در نیشابورمتولد شده است، گفت: خانواده‌ام خیلی اهل هنر نبودند اما با هنرهم مخالفتی نداشتند.از شروع دبیرستان به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000