فعال‌تر شدن «طرح شهید سلیمانی»/ ۴۰۰ مرکز درمانی بسیج در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد

فعال‌تر شدن «طرح شهید سلیمانی»/ ۴۰۰ مرکز درمانی بسیج در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار سلیمانی با اشاره به فعال‌تر شدن طرح شهید سلیمانی گفت: آمادگی داریم ۴۰۰ درمانگاه و مرکز درمانی را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاس مشترک با فرماندهان سپاه کشور و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با قوت بیشتری فعال شده است؛ البته تمرکز بر خانواده‌ها که هر عضو خانواده سفیر سلامتی است با همراهی خوب صدا و سیما در بحث اطلاع‌رسانی‌ها انجام می‌شود که در کنار آن ما نیز تمام ظرفیت‌هایمان را در اختیار وزارت بهداشت و شبکه گسترده آن‌ها قرار خواهیم داد.

وی افزود: به هر شکلی که وزارت بهداشت مشخص کند، آمادگی داریم ۴۰۰ درمانگاه و مرکز درمانی را در اختیار وزات بهداشت قرار دهیم و به هر میزانی وزارت بهداشت واکسن تأمین کند به همان میزان نیز ما ظرفیت ایجاد می‌کنیم.

سردار سلیمانی با اشاره به دیگر اقدامات طرح شهید سلیمانی، ادامه داد: همچون ماه‌های گذشته کمک‌های مؤمنانه برای کسانی که نیاز به کمک دارند، جمع‌آوری می‌شود و این کمک‌ها در حال انجام است.

۲۷۲۱۹

پست بعدی

اگر موهای کم حجم دارید این ۷ اشتباه را مرتکب نشوید

ی جولای 11 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: اگر موهای کم حجم دارید استفاده از محصولات حالت‌دهنده کاری اشتباه است. حالت دادن به موهای کم حجم و کم پشت کار سختی است. شاید فکر کنید که هرگز نمی‌توانید حجم دلخواهتان را به آن‌ها بدهید. عوامل زیادی مانند استرس و رژیم غذایی ضعیف، می‌توانند این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000