ابراز همدردی سخنگوی دولت با خانواده های دو خبرنگار ایرنا و فارس

ابراز همدردی سخنگوی دولت با خانواده های دو خبرنگار ایرنا و فارس

ایرنا نوشت: علی ربیعی سخنگوی دولت با خانواده های دو خبرنگار فقید ایرنا و فارس ابراز همدردی کرد.

علی ربیعی در تماسی با همسر مرحوم غفاری با اشاره به تلاش‌های مستمر و سال‌ها خدمت صادقانه آن مرحوم در عرصه اطلاع رسانی و خبر این ضایعه و مصیبت اندوهگین را به وی و خانواده‌ آن مرحوم تسلیت گفت و برای بازماندگان، شکیبایی و صبر مسالت کرد.

مرحوم داریوش غفاری از خبرنگاران، دبیران و مدیران باسابقه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و از فعالان رسانه‌ای کشور، پنج شنبه گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری در تهران درگذشت.

او که از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بود و نزدیک به سه دهه در حوزه‌های مختلف خبری از جمله خبرنگار حوزه مجلس و دولت، دبیر گروه سیاسی، رییس دفتر ایرنا در کوالالامپور (مالزی) و ریاست مراکز ایرنا در استان‌های قم و البرز و دفتر نوشهر در غرب مازندران فعالیت می‌کرد.

ربیعی با خانواده خبرنگار فقید خبرگزاری فارس ابراز همدردی کرد

به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز یکشنبه در تماس تلفنی با پدر و برادر مرحومه سمانه ترشابی، درگذشت این خبرنگار جوان خبرگزاری فارس در استان خراسان جنوبی را مایه تاسف و اندوه دانست و برای خانواده آن مرحوم طلب صبر و آرامش کرد.

ربیعی با اشاره به تلاش‌های مرحومه ترشابی برای بیان سختی‌ها و رنج‌های مردم منطقه از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب آمرزش و اجر و پاداش الهی کرد.

سمانه ترشابی خبرنگار خبرگزاری فارس در استان خراسان جنوبی هفته گذشته بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور «قاین – بیرجند» دچار جراحت شدید شد و پس از چند روز بر اثر جراحات وارده در این تصادف جان خود را از دست داد.

۲۷۲۱۹

پست بعدی

اعزام پزشک و پرستار از سوی شهرداری تهران به سیستان و بلوچستان

ی جولای 11 , 2021
ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: با پیشنهاد و دستور شهردار تهران برای کمک به هم وطنانمان در سیستان و بلوچستان نیروهایی از کادر درمان شرکت شهر سالم به این استان اعزام خواهند شد. حمید چوبینه درباره اعزام برخی از اعضای کادر درمان این شرکت به سیستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000