اجرای مردادِ ارکستر ملی ایران لغو شد

اجرای مردادِ ارکستر ملی ایران لغو شد

روابط عمومی بنیاد رودکی اعلام کرد در پی دستور استانداری تهران مبنی بر عدم برگزاری جلسات بیش از ۱۵ نفر و نیز محدودیت‌های اعلام شده توسط ستاد کرونا، اجرای مردادِ ارکستر ملی ایران با نام «شب موسیقی استادان سنجری و استوار» لغو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اجرای کنسرت «شب موسیقی استادان سنجری و استوار» شامل قطعاتی از آثار استادان حشمت سنجری و هوشنگ استوار در جدول برنامه ارکستر ملی برای ماه مرداد در نظر گرفته شده بود که به دلیل عدم امکان استمرار تمرین نوازندگان براساس پروتکل‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و اطلاعیه اخیر استانداری تهران، متوقف شد.

طبق اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، براساس برنامه‌ریزی انجام شده که اسفند سال گذشته اعلام عمومی شد مقرر بود پس از اجرای کنسرت «شب موسیقی فیلم»، نوازندگان ارکستر ملی به رهبری نصیر حیدریان تمرین‌های منظم خود را برای اجرای مرداد آغاز کنند که به دلیل اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر نشد.

۵۸۲۵۹

پست بعدی

ابتلای ۱۴ کودک به ویروس دلتا در پی حضور در یک جشن تولد

ی جولای 11 , 2021
ایلنا نوشت: عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: مردم فکر می‌کنند هر کسی به ویروس دلتا مبتلا شود می‌میرد در صورتی که اینطور نیست. مسعود مردانی، عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به ویروس دلتا، بیان کرد:چند ثانیه تماس با فرد مبتلا به ویروس دلتا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000