سردار سعید محمد شهردار تهران می شود یا سردار دهقان؟ /کاندیدای پوششی به دنبال ریاست بر ساختمان بهشت

سردار سعید محمد شهردار تهران می شود یا سردار دهقان؟ /کاندیدای پوششی به دنبال ریاست بر ساختمان بهشت

نام برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در لیست شهرداران تهران دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلسات اعضای جدید شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار پایتخت کلید خورده است. براساس جدیدترین تصمیم گیری اعضای شورای شهر ششم که هنوز رسما فعالیت خود را آغاز نکرده اند، ۴۱ نفر به عنوان گزینه شهرداری تهران انتخاب شده اند. افرادی که باید رزومه و برنامه خود برای اداره پایتخت را به نمایندگان شورا ارائه کرده تا مشخص شود کدامیک توانایی سکانداری ساختمان بهشت را دارد.

نکته جالب در لیست منتشر شده حضورچندین کاندیدای ریاست جمهوری و چهره نظامی است.

سردار حسین دهقان، سردار سعید محمد و سردار رستم قاسمی سه کاندیدای ریاست جمهوری هستند که یا انصراف دادند یا با تیغ ردصلاحیت شورای نگهبان روبرو شدند. این سه چهره حال در لیست اصولگرایان برای شهرداری تهران قرار دارند.

نام سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، سردار محمدرضا فلاح‌زاده، سردار وحیدی در این لیست دیده می شود.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس و علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس و کاندیدای پوششی انتخابات ریاست جمهوری نیز در این لیست حضور دارند.

۲۷۲۷

پست بعدی

صرافان دلار را امروز چند خریدند؟

ش جولای 10 , 2021
در اولین روز کاری هفته قیمت دلار با ماندگاری در کانال ۲۴ هزار تومان، در صرافی‌های بانکی نوسانی محدود را شاهد بود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز قیمت دلار امروز در کانال ۲۴ هزار تومان نوسان داشت و در پایان معاملات نرخ هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت۲۴ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000