خبر مهم برای متقاضیان خودرو/ ۵ محصول در طرح پیش‌فروش یک ساله

خبر مهم برای متقاضیان خودرو/ ۵ محصول در طرح پیش‌فروش یک ساله

گروه صنعتی ایران خودرو پنج محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک ساله از فردا (یکشنبه، ۲۰ تیرماه) به مدت سه روز عرضه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایران خودرو، در این طرح پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه می شود.

موعد تحویل همه خودروها از خرداد تا مرداد ماه سال آینده تعیین شده است.

مشتریان نهایی پس از پایان مهلت ثبت نام، در روز چهارشنبه این هفته از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد.

متقاضیان می توانند از فردا تا روز سه شنبه (۲۲ تیرماه) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، در بهار امسال ایران‌خودرو با تولید ۱۱۱ هزار و ۵۹۸ دستگاه خودرو رشد ۱.۷ درصدی در هم‌سنجی با پارسال ثبت کرد.

۲۲۳۲۲۳

پست بعدی

سردار سعید محمد شهردار تهران می شود یا سردار دهقان؟ /کاندیدای پوششی به دنبال ریاست بر ساختمان بهشت

ش جولای 10 , 2021
نام برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در لیست شهرداران تهران دیده می شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلسات اعضای جدید شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار پایتخت کلید خورده است. براساس جدیدترین تصمیم گیری اعضای شورای شهر ششم که هنوز رسما فعالیت خود را آغاز نکرده اند، ۴۱ نفر به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000