رییسی: باید بیش از گذشته در عرصه‌های مدیریتی به جوانان میدان داد

رییسی: باید بیش از گذشته در عرصه‌های مدیریتی به جوانان میدان داد

ایرنا نوشت: رییس جمهوری منتخب در دیدار وزیر ورزش و جوانان، گفت: باید به جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و سیاست‌گذاری بیش از گذشته میدان داد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر شنبه با حضور در دفتر رییس جمهوری منتخب، با سید ابراهیم رییسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سلطانی‌فر در این دیدار با تبریک انتخاب رییسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

رییسی نیز در این دیدار با تشکر از تبریک وزیر ورزش و جوانان و گزارش او اظهار کرد: باید به جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و سیاست‌گذاری بیش از گذشته میدان داد.

رییس جمهوری منتخب همچنین تلاش برای تسهیل مقدمات ازدواج جوانان با تاکید بر تامین تسهیلات ازدواج و نیز توسعه مراکز مشاوره و حمایت از توسعه تشکل‌های مردم‌نهاد جوانان را مورد تاکید قرار داد.

رییسی توسعه توامان ورزش همگانی و حرفه‌ای و نیز بهره‌گیری از تجربه، مهارت و دانش پیشکسوتان ورزشی را از جمله رویکردهای اصلی دولت سیزدهم در عرصه ورزش برشمرد.

27219

پست بعدی

واکسن کونژوگه تا پایان شهریور ماه به تولید انبوه می‌رسد

ش جولای 10 , 2021
رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: با توجه به وضعیت موجود نتایج کارآزمایی سوم واکسن کونژوگه در مردادماه اعلام می شود و امیدواریم تا پایان شهریور و مهرماه به تولید انبوه این واکسن برسیم. علیرضا بیگلری در حاشیه سفر خود به اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000