سرلشکر موسوی: ارتش طاقت دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد و فورا به کمک او شتافت

سرلشکر موسوی: ارتش طاقت دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد و فورا به کمک او شتافت

ایلنا نوشت: فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه ارتش با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می‌ایستد، گفت: ارتش، ارزش‌ها و خصوصیات خوب و والایی دارد که یکی از آن‌ها حضور به‌موقع در صحنه است.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان گروه ۴۱۱ مهندسی پیامبر اعظم نیروی زمینی ارتش در بروجرد، گفت: یک ارتشی از اول صبح که وارد کار می‌شود کارش عبادت است و خانواده ارتشی که همراه اوست در این ثواب شریک است و آنها حقیقتا شایسته بهترین ها هستند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: امروز ارتش، ارزش‌ها و خصوصیات خوب و والایی دارد که قابل بیان است و یکی از آن ها حضور به موقع در صحنه است. وقتی قرار است پای نظام بایستد و تو دهنی به دشمن بزند حضور پیدا می‌کند و یکی از این صحنه ها حضور گسترده کارکنان ارتش و خانواده های آنان در انتخابات ریاست جمهوری بود که قریب به ۷۸ درصد دراین اقدام ارزشمند شرکت کردند.

موسوی، ارتش را مصداق بارز اشداءعلی الکفار و رحماء بینهم دانست و گفت: ارتشی که با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می‌ایستد طاقت دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد و فورا به کمک او می‌شتابد وامروز بحمد الله با برنامه ریزی وهمت فرماندهان و کارکنان خدوم ارتش، تلاش خوبی برای رفع دغدغه های مردم سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

۲۷۲۱۵

پست بعدی

۱۵۱ فوتی جدید کرونا در کشور/ ۱۱۶۶۴ تن دیگر مبتلا شدند

ش جولای 10 , 2021
ایسنا نوشت: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۱۶۶۴ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۵۱ تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند. بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۵۹۲ هزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000