واکنش راه‌آهن به خبر حمله سایبری به راه‌آهن

واکنش راه‌آهن به خبر حمله سایبری به راه‌آهن

ایسنا نوشت: شرکت راه‌آهن اختلال یا احتمال حمله سایبری در ایستگاه‌های قطار را تکذیب کرد و گفت: اختلال در حوزه بازرگانی شرکت راه‌آهن به وجود آمده که منشأ آن مشخص نیست.

ساعاتی پیش برخی رسانه‌ها درباره هرج و مرج در ایستگاه‌های قطار برون شهری خبر داده بودند و اعلام کردند که احتمال حمله سایبری وجود دارد اما صادق سکری- مدیرکل روابط عمومی شرکت راه‌آهن – اظهار کرد: هیچ مشکل و اختلالی در ایستگاه‌های قطار و سفرهای ریلی به وجود نیامده است.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا احتمال حمله سایبری به راه‌آهن را رد می‌کنید، افزود: هیچ اختلال یا حمله سایبری به حوزه مسافری، باری یا ایستگاه‌های قطار بین شهری صورت نگرفته است. اختلالی در این زمینه وجود ندارد.

واکنش راه‌آهن به خبر حمله سایبری به راه‌آهن

سکری ادامه داد: تنها در حوزه بازرگانی اختلالی به وجود آمده که هنوز منشا آن مشخص نیست.

البته ساعاتی پیش شرکت راه‌آهن در اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد: برنامه حرکت قطارها در اتوماسیون داخلی کشور است و مشکلی برای تردد قطارهای مسافری و باری وجود ندارد. در حال حاضر حرکت قطارها طبق روال و برنامه قبلی در حال انجام است و مشکلی در سیر و ایمنی قطارها وجود ندارد.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

️قرنطینه‌ ۱۳۵ مسافر در مرزهای کشور

ش جولای 10 , 2021
شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا ازدواج صنایع دستی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور سردار حسین رحیمی کیفیت هوای تهران مددجویان کمیته امداد آب و هوا قوه قضاییه

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000