«قهرمان» اصغر فرهادی، یک خریدار تازه پیدا کرد

«قهرمان» اصغر فرهادی، یک خریدار تازه پیدا کرد

ایسنا نوشت: کمپانی «Cineart»، حق اکران فیلم «قهرمان»، جدیدترین ساخته سینمایی اصغر فرهادی را در دو کشور هلند و بلژیک به دست آورد.

به گزارش اسکرین، هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن از چند روز پیش آغاز به کار کرده است و فیلم «قهرمان»، نخستین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی تجربه خواهد کرد.

این فیلم، اولین نمایش خود را ساعت ۱۵:۳۰ روز ۱۳ جولای (۲۲ تیر) در سالن اصلی گرند لومیر کاخ جشنواره تجربه خواهد کرد و پس از آن چهار نمایش دیگر نیز در کن خواهد داشت.

کمپانی «Cineart» که در کشورهای بلژیک و هلند فعالیت دارد، اعلام کرده حق نمایش فیلم فارسی‌زبان و جدید «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی را در کنار آثار چند کارگردان دیگر حاضر در بخش رقابتی شامل ژاک اودیار، نانی مورتی، یواخیم لافوس و نبیل عیوش را به دست آورده است.

«Cineart»، پیش‌تر حق نمایش فیلم‌های «جدایی»، «گذشته»، «همه می‌دانند» و «فروشنده» را نیز در هلند و بلژیک در اختیار داشته است.

استودیو آمازون حق پخش فیلم «قهرمان» را در آمریکا در اختیار دارد و کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز، تهیه‌کنندگی و فروش بین‌المللی فیلم جدید فرهادی را بر عهده دارد و این فیلم را در فرانسه نیز اکران خواهد کرد.

در این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره‌های جدید هستند مقابل دوربین فرهادی رفته‌اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

۵۷۵۷

پست بعدی

شناسایی ۱۶۵۹۶ بیمار جدید کرونا در کشور / ۱۴۶ تن دیگر جان باختند

ج جولای 9 , 2021
ایسنا نوشت: بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۱۴۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند. بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۸۴۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000