معاون عملیات نیروی زمینی ارتش: مرزهای شرقی در امنیت کامل و کنترل شبانه‌روزی است

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش: مرزهای شرقی در امنیت کامل و کنترل شبانه‌روزی است

ایرنا نوشت: معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرزهای شرقی کشور، از امنیت و کنترل کامل این مرزها در طول شبانه‌روز خبر داد.

امیر سرتیپ فرهاد آریانفر معاون عملیات نیروی زمینی ارتش که برای مدیریت و هم‌افزایی اقدامات یگان‌های نیروی زمینی در جنوب شرق و بررسی آمادگی یگان‌ها در منطقه حضور دارد، با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مستقر در مناطق مرزی شرق وجنوب شرق، افزود: با حضور هوشمندانه و همت رزمندگان نیروی زمینی در صدها کیلومتر از مرزهای شرقی، همچنین تلاش مرزداران غیور نیروی انتظامی در مناطق مرزی همجوار با استان سیستان‌وبلوچستان و همراهی عزیزان سپاه، کوچکترین تحرک در مجاورت مرزها را به دقت تحت نظر داریم و اجازه کوچکترین تردد و ورود غیر مجاز از طریق این مرزها را نخواهیم داد.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در بازدید از مناطق مرزی، ضمن تقدیر از آمادگی روحی و رزمی مدافعان مرز تاکید کرد: مرزهای جنوب‌شرق و شرق کشور به صورت شبانه‌روزی در کنترل و نظارت قرار دارد و از امنیت کامل برخوردار است.

216219

پست بعدی

توقف فیلمبرداری آثار سینمایی در شهرهای قرمز کرونایی

ج جولای 9 , 2021
سازمان سینمایی، بار دیگر با صدور اطلاعیه‌ای، تاکید کرد فیلمبرداری در مناطق و شهرهایی که وضعیت قرمز کرونایی دارند، باید متوقف شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی سازمان سینمایی، اطلاعیه‌ای را مبنی بر الزام تهیه‌کنندگان به توقف فیلمبرداری پروژه‌های سینمایی در شرایط قرمز منتشر کرد. در متن منتشر شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000