آیت‌الله مجتهد شبستری: توهین به آیت‌الله مصباح گناهی نابخشودنی است

آیت‌الله مجتهد شبستری: توهین به آیت‌الله مصباح گناهی نابخشودنی است

ایسنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: علامه مصباح یزدی فردی بسیار متواضع و نیکوسیرت بود به‌طوری‌که می‌توان از اوتاد عصر شمرد بنابراین هرگونه اهانت به شخصیت ایشان خلافی بسیار روشن و گناه نابخشودنی است.

آیت‌الله مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در خصوص هتک حرمت آیت‌الله مصباح یزدی عنوان کرد: آیت‌الله مصباح یزدی یکی از شخصیت‌های جامع‌الاطراف و صاحب‌نظر در علم معقول و منقول بودند.

وی ادامه داد: شاید بتوان گفت در عصر ما همانند استاد شهید مطهری متفکری کم‌نظیر و دانشمند متعهد بود. ایشان از شاگردان مبارز حضرت امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی بود و از محضر مرحوم آیت‌الله بهجت ازنظر علمی، اخلاقی و عرفانی حظ وافری برده بود .

وی افزود: آیت‌الله مصباح با تدریس در حوزه علمیه و تأسیس موسسه امام خمینی(ره) در قم شاگردانی فاضل و مفیدی تربیت کرد و با قلم وبیانش در نقد مکاتب الحادی و پاسخ به شبهات سکولارها و لیبرال‌ها نقش مؤثری ایفا کرد. ایشان در حمایت از ولایت‌فقیه و رهبرمعظم انقلاب از هیچ اقدامی فروگذار نبود. افزون بر این‌ها علامه مصباح یزدی فردی بسیار متواضع و نیکوسیرت بود بنابراین هرگونه اهانت به شخصیت ایشان خلافی بسیار روشن و گناه نابخشودنی است.

216219

پست بعدی

گلاره عباسی و بازی در نقش یک دختر بدجنس

ج جولای 9 , 2021
مهر نوشت: گلاره عباسی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در نقش‌های تلویزیونی مثل سریال «برادر» سخن گفت. او از وقتی گفت که مردم، نقش او در سریال «برادر» را بدجنس خطاب می‌کردند. گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها سریال «برادر» با بازی او و به کارگردانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000