توصیه روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی: را را بر مدح گویان قدیم و جدید ببندید

توصیه روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی: را را بر مدح گویان قدیم و جدید ببندید

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به برخی تلاشها برای مقدس سازی دولت سیزدهم نوشت: دولتی که به اسم امام زمان خواندید و در حقیقت باور به انتظار و ظهور و مهدویت را پایش قربانی کردید نه‌تنها نگاه‌ها را مشتاقانه به سوی مفاهیم مهدوی نبرد که خسارتی سنگین هم به اعتقاد انتظار زد.

دوباره آن راه را نروید. حضرات بزرگوار نگذارند کسی با این سویه رفتاری خود را به آنان برساند. اگر دهان متملقان را باید خاک پاشید، راه رسیدن به روی بازیگران با مفاهیم مقدس را هم باید دیوار کرد. تریبون‌ها را باید برداشت از جلوی دهان‌هایی که چنین دست در خرمن مفاهیم معرفتی می‌زنند. قلم‌ها را باید گرفت از دست‌هایی که پندارهایی چنین را کلمه شمار می‌کنند.

می‌دانیم همه‌مان که همه باید فدایی مکتب انتظار باشیم. باید نه در زبان که در عمل سرباز پا به رکاب صاحب‌الامر باشیم. باید تیرها، را طعنه‌ها را، زخم‌ها را، به جان بخریم نه این که خود با گفتار و رفتار، تیر و تیغ شویم و بسترساز طعنه‌هایی که به صورت انبوه در فضای مجازی تولید می‌شود.

مراقب کلمات باشیم و آقای رئیسی هم مراقب مدح‌گویان قدیم و جدید باشد که همان بلا را بر سر او نیاورند که بر سر دیگران آوردند. آقای رئیسی به گفته خودشان باید خادمِ جمهور باشند و کارگزار امین جمهوری اسلامی پس می‌توان این خواسته را تصریح کرد که راه بر متملقان و کاسبانِ کلمات ببندند نه آیت‌الله، نه دکتر که سیدابراهیم رئیسی باشند، خادمِ جمهور! شان خدمت به جمهوری که 240 هزار شهید داده است، از هر عنوانی بالاتر است.

23302

پست بعدی

اصولگرایان در دفاع از طالبان عقب نشستند؟

پ جولای 8 , 2021
اعتماد نوشت: در روزهای گذشته جریان اصولگرایی مواضعی حامیانه در دفاع از گروه شبه‌نظامی طالبان گرفته بود. بااین‌حال جبهه پایداری با انتشار مطلبی به انتقاد از مواضع هم‌جناحی‌هایش پرداخته است. سایت رجانیوز با اشاره به اینکه برخی اصولگرایان ازجمله حسین شریعتمداری و کارشناسان شبکه افق از حمایت ایران از طالبان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000