چرا وزارت نیرو،کمبود برق را پیش بینی نکرد؟

چرا وزارت نیرو،کمبود برق را پیش بینی نکرد؟

اعتماد نوشت: بخشی از دردسرها و استرس‌های خاموشی‌های بی‌برنامه روزهای اخیر، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

از مراکز درمانی گرفته تا مراکز آموزشی و امتحانات مختل شده، از کارخانه‌ها و کسب و کارهای به تعطیلی کشانده شده تا خانه‌های دم کرده از گرما، از اختلال در اینترنت تا آسانسورهای گیر کرده در میان طبقات، از لوازم خانگی آسیب دیده تا مواد غذایی فاسد شده.

کمترین قصور وزارت نیرو، پیش‌بینی نکردن شرایط از ماه‌ها قبل و سکوتش درباره علت‌هاست. اگر نمی‌توانید به صورت فوری خاموشی‌های گسترده را رفع کنید، حداقل می‌توانید با مردم صادقانه گفت‌وگو کنید. مثلا بگویید کدام نیروگاه‌ها در مدار هستند و کدام نیروگاه‌ها دچار مشکل شده‌اند و چرا؟! آیا پول ضریب آمادگی نیروگاه‌ها را در زمستان (برای تعمیرات) پرداخت کرده‌اید؟ آیا تحریم و کرونا باعث نشده است تا مثلا راه‌اندازی نیروگاهی که تمام شده به تعویق بیفتد؟ تحریم چه تاثیری بر کاهش سرمایه‌گذاری‌ها در صنعت برق داشته است؟ اگر قیمت برق را عامل مصرف می‌دانید، برق امید که سال گذشته درباره‌اش تبلیغ کردید، چه تاثیری در کاهش مصرف داشته است؟! مردم درباره ماجرای رمزارزها، صادرات برق و… سوال‌های متعدد دارند. وزیر نیرو باید با مردم صریح و صادقانه در این موارد حرف بزند، دلایل واقعی خاموشی‌ها را بگوید و به حرف‌های آنها گوش کند.

23302

پست بعدی

چرا انتخابات سال 84 آینده سیاسی هاشمی و اصلاح‌طلبان را متحول کرد؟

چ جولای 7 , 2021
شرق نوشت: انتخابات ریاست‌جمهوری سال 84 نقطه عطف مهمی برای اصلاح‌طلبان به شمار می‌رود؛ بزنگاهی که آنها نتوانستند با اتخاذ سیاستی جامع، بر بال سرمایه اجتماعی خود بنشینند و اصلاحات را در سیاست رسمی ادامه دهند. برگزارکننده انتخابات دولت اصلاحات بود. آرای نامزدهای اصلاح‌طلب یعنی کروبی، معین و مهرعلیزاده، صرف‌نظر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000