اصفهان قرمز شد/وضعیت بحرانی کرونا در نصف جهان

اصفهان قرمز شد/وضعیت بحرانی کرونا در نصف جهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه سویه کرونای دلتا علت اصلی افزایش مبتلایان به کرونا است، گفت: تعداد موارد مثبت از هزار نفر عبور کرد و اصفهان قرمز شد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان آرش نجیمی اظهار کرد: سویه کرونای دلتا علت اصلی افزایش مبتلایان به کرونا است و تعداد موارد مثبت از هزار نفر عبور کرد و اصفهان قرمز شد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۶۱ بیمار مشکوک به کرونا ۶۷۹ مورد قطعی شناسایی شد و ۱۸۳ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۴۱ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز یک هزار و ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۴۳ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۵ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته پنج مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.

48

پست بعدی

سوگل خلیق در نقش مونس قبله عالم

س جولای 6 , 2021
سوگل خلیق پس از ایفای نقش در ۱۲ فیلم و سریال به سریال «قبله عالم» پیوست. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سوگل خلیق، بازیگر سینما و تلویزیون که تا کنون بیش از ده کار را د رکارنامه کار خود ثبت کرده است، سرانجام در نقش مونس به جمع بازیگران سریال «قبله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000